Helaas wel, ik snap heel goed hoor dat je als ouders alles wilt weten en het moeilijk te begrijpen is als je kind zelfmoord pleegt. Vooral op de jonge leeftijd van hem. Maar er word nu wel erg veel onzin geroepen vind ik
Ik heb geen reden om te twijfelen aan het bericht dat hij zelfmoord heeft gepleegd.. En ik zou niet weten waarom er sprake zou zijn van discriminatie in dit verhaal.
DIt vind k nou echt een goeie!..Er klopt heel veel niet aan heel het zaakje. Ook hoe de politie te werk is gegaan, er hangt een vies luchtje aan!.. De feiten blijven..er wordt niks gedaan met wat ooggetuigen melden.De dag dat de jongen verdween, heeft een moeder van een jongen die Anass kenden de politie gebeld..dat haar zoon Anass heeft gezien met een ENGE man? Ook een verslaggeefster een verdachte ENGE man gezien? als de politie met volle zekerheid kan bevestigen dat t om zelfmoord gaat...waarom, was eerdere berichtgeving zo vaag? waarschijnlijk gaat t om zelfmoord, maar een misdrijf kunnen we niet uitsluiten? zoveel deskundige die werken aan t onderzoek kunnen echt wel meteen zien of t om zelfmoord gaat of een misdrijf En iedereen die weer hokjes theorieen gaat plaatsen..Nederlander, niet-Nederlander? we zijn allemaal Nederlander..die jongen is hier geboren, hij is een Nederlander!..al heette hij Pim of Frits..t gaat hier om een mensenleven..dat van een 13 jarige jongen