Een tweeling! Wauw!! Dat zou wel even een verrassing zijn geweest. Maar ik denk dat dat ik precies zoals jou gereageerd zou hebben. En ik denk dat ik daarna nog even hard zou lachen haha. Ik kan me voorstellen dat je je ook wel zenuwachtig voelt, dat zou ik ook zijn haha. Al hoewel er vooral bij mijn vriend veel tweelingen voorkomen, dus ik houdt er ergens in mijn hoofd wel rekening mee haha. Maar dat hoeft niets te betekenen, dat zie je maar bij jou haha. Wel super dat je niet heel veel klachten hebt, hopelijk blijft het zo Ik vind het echt super leuk om te lezen :-D
Ja gelukkig niet zoveel klachten. Hoewel ik nu al klaar ben met die misselijkheid ook heb heb ik het niet de hele dag. Ik moest er ook wel een beetje om lachen maar dan meer van de zenuwen. Kreeg het er behoorlijk warm van. Mijn vriend schrok eerst ook maar vind het nu geweldig. Maar het is nog niet zeker. Moet volgende week terug komen en dan zien we of beide hartjes kloppen. Het kan natuurlijk dat de 2e nog te vroeg was voor de echo als die later bevrucht was dan de eerste. Ik zei tegen de vk dat ik wel 3 kinderen wilde maar liever 3x zwanger zijn maar dit is ook reuze welkom als het zo mocht zijn. Zal alleen wel zwaar zijn omdat mijn vriend veel van huis is voor zijn werk en ik er dus veel alleen voor sta. Maar dat komt dan ook wel weer goed heb ik wel vertrouwen in...
Dat kan ik me wel voorstellen. Dat zal idd wel even wennen zijn voor jullie gevoel. Wel spannend en weer dat afwachten wat steeds weer terug komt Die zenuwen zijn volledig te begrijpen haha....
Hoi hoi Ik heb niet zoals jou de bloedingen gehad, ik had ze gewoon optijd. Wel ben ik nu overtijd heb wel een aantal symptomen maar de test blijft negatief. Ik heb ook bloed moeten prikken mag maandag bellen voor de uitslag. Als er niks uitkomt mag ik een echo laten maken. Ik snap een beetje hoe je je voelt succes met alles en hopelijk is het niks ergs en komt het goed. Liefs
Spannend!! Wel rot dat je zo lang moet wachten tot je de uitslag krijgt. Ik ga duimen voor je dat je een positief telefoontje hebt morgen! Jij ook succes met alles! Dank je wel!