ik heb 19-1 helaas een miskraam gehad. na de miskraam heb ik weer een eisprong gehad ik gebruikte ovulatietesten en die was 2-2 positief dus ik denk dat ik 4-2 een eisprong heb gehad. nu zou ik volgens een 28 dagen cyclus a.s. zaterdag mijn nod hebben maar ik denk zelf zondag of maandag omdat de eisprong ook later was. nu zag ik net met naar de wc gaan lichtroze met slijm op het papiertje,zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? ik heb al 2 dagen gevoelige borsten en steekjes en trekkerig gevoel in mijn onderbuik ook lage rugpijn. kan natuurlijk ook ongesteld worden maar vroeg me af of er hier meiden zijn die het al eens hebben meegemaakt? en was je toen zwanger of toch ongesteld?
wanneer testen jij eigenlijk positief? hoeveel dagen zaten daar tussen? dan weet ik een beetje wanneer ik evt kan gaan testen. nog meer meiden dit ook gehad?
Een innestelingsbloeding is niet standaard bij een zwangerschap. Ik heb dit zelf ook niet gehad en ben toch echt zwanger!
bruni dank je voor je reactie. nee dat klopt ik heb het ook nog nooit eerder gehad en ik heb al 2 kinderen.
Kan je een innesteling wel voelen? bij mijn vorige zwangerschap nooit innestelingsbloeding gehad, nooit opgelet of ik toen iets had gevoeld. Had 4 a 5 dagen na "klussen" erge steken in mijn borsten en lies...kan het een innesteling zijn? of is dat wel erg snel? Heb die steken echt nooit gehad...begon licht en werd steeds erger...soms moet ik gewoon even gaan zitten...vandaag er geen last van gehadm alleen rugpijn. Wat verstaan jullie onder gevoelige borsten?
Hai Ik zit nu op ca 5 dpo en gisteren begon de dag met bruin bloedverlies, gisteravond helder rood bloedverlies en hevige krampen in buik, bloed is nu weg, alleen krampen zijn er nog wel.. Ik heb dit ook niet bij mijn dochtertje gehad en al die maanden die we hiervoor 'geprobeerd' hebben ook niet. Ben erg benieuwd wat dit nou kan zijn. Ik ben ik behandeling van het ziekenhuis dus ik ga maandag even bellen!
Kimetjeh, zelf heb ik geen bloeding gehad tijdens de zwangerschap, maar een innestelling vindt ergens plaats tussen dag 4 en 12 na de eisprong.. het kan dus wel!! wanneer ga je testen? Missds, zoals je hierboven kunt lezen kan het dus wel ik heb wel toen tijdens de innestelling die krampen/steken gehad die jij ook beschrijft, waardoor ik me even niet kon verplaatsen, spannend!!
Het lichaam kan soms erg raar zijn. Ik hoop natuurlijk op een innesteling, maar vandaag erge menstru-pijn...zal ik dan echt ongesteld gaan worden? of...? het is allemaal maar afwachten....