Hoi allemaal, Zoontje van 1 wordt al maandenlang meermalen per nacht wakker, korte schreeuw, kort huilen etc. en dan slaapt hij weer verder (al hij gekalmeer is). Soms horen we van tevoren een bonk, of zit zijn voetje klem tussen de spijlen. Wij denken dus dat hij ook regelmatig wakker wordt doordat hij heel onrustig slaapt en zijn hoofd/arm tegen de zijkant bonkt of zijn arm of been tussen de spijlen vast komt te zitten als hij zich omdraait. In het campingbedje lijkt het beter te zijn, maar ik heb niet het gevoel dat hij hier heel goed in slaapt, omdat het best een harde bodem heeft en het lakentje niet goed vast kan. Nu wil ik eigenlijk een soort van "zacht" bed voor hem hebben, maar bestaat er zoiets? Kennen jullie dat? Misschien op een bepaalde manier te maken? Ik hoop op goede tips, want 7 maanden gebroken nachten.. dan voel je jezelf ook gebroken... Liefs AA
en als je zo'n extra matrasje koop voor in het campingbedje? die kun je kopen bij Prenatal. Of kun je niet iets van stof ofzo tussen de spijlen van het bedje doen, zodat hij er niet meer tussen kan komen?
Wij doen gewoon matrasje van eigen bed in campingbedje als we op vakantie zijn.. Dit past precies.. maar anders zou ik een normaal matrasje kopen voor het campingbedje..
Het campingbedje wat wij hebben is breder... onhandig dus... misschien moet ik nog maar een campingbedje op de kop tikken...
Probeer eens een Puckababy! Die van ons ging ook heel het bed rond en lag er soms over dwars in maar hierin kunnen ze dat bijna niet meer en slapen ze rustiger. Puckababy Bakerzak krampjes, huilbaby, slecht slapen baby.
mischien een optie om 2 hoofdbeschermers te kopen en die aan het bedje vast te maken is zacht en hij ligt gewoon in zijn eigen bed
Hahahahahaha ik zie het al voor me, een dreumes in een puckababy! Ik zou hem gewoon laten slapen in het campingbedje..
Hoi, Onze dochter (nu 7,5 maand) werd ook steeds wakker doordat ze met haar hoofd tegen de spijlen aan bonkt. Heel naar... Wij hebben nu aan beide kanten een badhanddoek opgerold, met breed tape eromheen zodat ze 'm niet uit elkaar kan halen, en die met een touwtje aan het bedje vastgemaakt. Uiteraard ook op zo'n manier dat haar handjes niet klem kunnen komen te zitten tussen het touwtje. Dit werkt bij haar heel goed. Misschien een tip. Als je wilt kan ik je wel even een foto sturen voor het geval het niet helemaal duidelijk is.
Als je toch met handdoeken aan de slag gaat, er bestaan toch ook van die kussens? Ze worden in Nederland afgeraden in verband met een mogelijke verhoogde kans op wiegendood, maar ik heb ze wel eens gezien. Je hebt ze ook voor in de box.
Hoofbescherming - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby Tadaa. Is een duitse leverancier volgens mij, want ze verkopen er zelfs beddengoed en kussens voor baby's. Dus alles wat "god" verboden heeft
hier ook. heel vervelend. ze crost heel haar bed door en dan is het weer bonk. auw, weeeeh!!! slaapzak maakt hier niks uit. heb er ook al aan zitten denken om die hoofdbeschremers toch te kopen
Idd een slaapzak. en wat ik gedaan heb is idd een hoofdbeschermer kopen. want mijn zoon gaat ook het hele bed door, en werd ook wakker omdat hij weer eens klem zat of zijn hoofd stootte tegen de spijlen of bedrand. Sindsdien gaat het goed! Ik heb 1 gevonden bij de MAXX (geen idee of deze winkel door heel nederland zit) voor 6,95 en dit is een mooie grote en zachte. Dit bevalt mij en mijn zoon erg goed Ik heb ook 1 bij de babywalz weg, maar je moet een grote kiezen, die ik heb is vrij klein en helpt niks.
Nathan draag een helm vanwege zijn platte hoofdje en heeft dus totaal geen last van stoten tegen de spijlen Maar goed hij heeft nu koorts en mag dus de helm niet op. afgelopen nacht was hij gewoon 7 x wakker ofzo Terwijl hij normaal max 1 keer wakker wordt. Hij was natuurlijk ook niet helemaal fit maar stootte ook steeds zijn hoofdje. Vannacht ligt hij in het campingbedje. Kijken of dat beter gaat..
Ze worden afgeraden en daarom nauwelijks verkocht. Ik weet niet of het echt verboden is. Dat denk ik niet
Bedankt voor al jullie reacties! Waarom zouden die hoofdbeschermers gevaarlijk zijn? Een kindje van 1 stikt daar toch niet meer in? Die kan toch die dingen van zich afduwen als ze per ongeluk op zijn gezicht terecht zouden komen?