ander drinken dan thee en water

Discussie in 'Voeding' gestart door juffie roos, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ons zoontje drinkt in de middag eigenlijk altijd thee.
    Nu heb ik al een aantal keer diksap aangeboden maar dat lust hij gewoon niet.
    Water lust hij ook.
    Hij hoeft natuurlijk niet perse aan de diksap (ook weer suiker) maar hebben jullie nog een ander idee?
    Vruchtensappen kan ook geloof ik he? Maar doe je dat gewoon uit een pak en dan aanlengen met water?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom zou je wat anders willen aanbieden dan water en thee? Dat is samen met melk toch voldoende afwisseling?

Hier heb ik tot een jaar bijna alleen maar water gegeven, expres, zodat ze daar goed aan gewend was. Nu krijgt ze af en toe een half pakje vruchtensap als traktratie - ze vindt het heerlijk, maar ik gebruik het zeg maar niet als dorstlesser

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Naast water en melk en zo nu en dan een beetje diksap maak ik voor mijn zoontje groente en fruit smoothies. Vind hij heerlijk en is een extra portie groente en fruit.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Aangelengd troebel appelsap. Gewoon heldere appelsap uit concentraat zorgt vaak voor diarree.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lekker vers geperste sappen (met de helft water kan prima.. heerlijk!)
    Thee in verschillende smaakjes
    Milkshake (zelf gemaakt met melk en vruchten)
    smoothie (heeeeeeeeeeeeeeeerlijk)

Troebel appelsap vind ik zelf ook veel lekkerder (en veel milder) dan concentraat (Goudappeltje bijvoorbeeld)

Deel Deze Pagina