Ander geslacht, andere zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eltime, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ladies!

Ik vroeg me ff af... een kennis van mij heeft nu, na twee kinderen van hetzelfde geslacht, een heeeele andere zwangerschap dan de eerste twee keer en het kindje blijkt van het andere geslacht te zijn. Ik ben benieuwd of jullie bij verschillende geslachten ook heel andere zwangerschappen hadden?
    Was gewoon ff benieuwd, heb ik straks mijn drie musketiers of wordt het toch wat anders? :D

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik heb twee jongens maar twee totaal verschillende zwangerschappen. Heb geen meid gekregen dus daar kan ik niet over oordelen

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb al een dochter en een zoon.
    maar kan niet zeggen dat er verschil zit in de zwangerschappen
    nu weer hetzelfde als bij de 1e 2
    alleen word het nu sneller zwaarder vind ik ;)

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier een meisje en nu een jongetje onderweg maar wel twee totaal verschillende zwangerschappen. Bij ons meisje voelde ik me werkelijk fantastisch en had ik op het einde pas klachten als hoge bloeddruk (onderdruk) en vocht vasthouden.
    Nu ben ik dus zwanger van een jochie...voel me de hele zwangerschap al...blugh....was de eerste 12wkn echt misselijk s'ochtends en het is idd een stuk zwaarder(maar dat heb je al snel met een tweede denk ik).
    Beide keren was/ ben ik echt huge door grooooote kids :D

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zelf geen ervaring (heb er nog maar eentje) Maar mijn schoonzusje zei na drie maanden al dat het een jongen zou worden. Haar zwangerschap verliep zoooo anders dan bij de twee meiden... en inderdaad het werd een zoon.

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij de vorige (meisje) sjouwde ik 12 kilo meer mee dan nu, alleen maar vocht. En ik eet echt het zelfde, terwijl ik nu minder let op wat ik eet. En nu krijgen we dus een jongetje.

Lopen, schoenen vastmaken, boodschappen doen, winkelen... Doe het nu allemaal nog, het kost me zelfs redelijk weinig moeite. Ook heb ik veel minder pijn bij het opstaan uit bed bijvoorbeeld. Had het niet verwacht. De vorige keer was ik na een paar meter lopen echt kapot!

Ik geloof op zich niet zo dat het ligt aan het feit dat het een jongetje is... Maar hoor wel van heel veel mensen dat 'het zeker een jongetje is' :) En ze hebben wel gelijk.

7. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    mijn zoon werd ik een stuk zwaarder en hield meer vocht vast lette op wat ik at nu krijg ik een meisje en wordt nu alleen dikker in me buik verder nergens anders en let nu niet op wat ik eet nou ja wel de op de dingen die ik niet mag.

alleen bij me eerste had ik meer energie dan nu ben sneller buiten adem.

gr jolanda

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Een jongetje en een meisje en 2 dezelfde zwangerschappen.

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik hoorde destijds van iedereen om me heen, oh voel je je nu anders dan krijg je een meid. En dat bleef de hele zwangerschap zo doorgaan, ik heb toch echt 2jongens gekregen. Je lichaam kan gewoonweg de ene keer heftiger reageren op de hormonen dan de andere keer.

10. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Bij mij de eerste een jongen nergens last van gehad. En nu misselijk ed. geweest en het word een meid dus in mijn geval wel 2 verschillende zwangerschappen en verschillende geslachten.

Groetjes Lysanne

Deel Deze Pagina