Hallo allemaal, IK lag net op bed stapte inde douche en krijg ineens enorme krampen in me onderbuik kan bijna niet eens lopen!!! Weten jullie wat dit is?? Groetjes Emmie
Krampen komen wel vaker voor in je zwangerschap. Zolang het geen weeen zijn (komen als een golf, gaan weer weg en komen na een paar minuten terug) is het niet erg. Is het al weg?
Ik heb soms ook wel eens aanvallen van buikkrampen en klap ik ook dubbel. Maar dat blijken dan mijn darmen te zijn. Als je het niet herkent als je darmen, zou ik de verloskundige even bellen.. Succes.
Heb je het gevoel dat je je buik moet ondersteunen? Is het een pijn wat afneemt en weer toeneemt? Zoja hou de tijd in de gaten Mocht het met regelmaat terug komen om de zoveel minuten zou ik even bellen. Better safe than sorry Vooralsnog (zoals je hierboven omschreven hebt) herken ik het als bandenpijn in combinatie met een moeizame stoelgang.
Emmetje, dit heb ik een tweetal weken terug gehad, en zie daar toen was ik ook rond de 26 weken. Mijn baarmoeder groeide te snel waardoor ik die krampen kreeg,was echt vreselijk! Heb het soms nog wanneer ik een groeispurt doormaak.
Wat hier hielp was gaan liggen/warme douche Je buik heerlijk insmeren met veel babyolie (soort van masseren en concentreren op je baby) Heel veel sterkte en bij twijfel of als je het niet vertrouwd schroom niet om te bellen.
Oke nou zou misschien ook wel kloppen buik is ineens wel heel snel gegroeit:S hoop maar dat dat het is!! hield het lang aan bij jou ofniet?
Meestal een dag! Dan ging het weer een paar weken goed en net dat ik mijn draai weer had gevonden begon het weer (baarmoeder die te snel ruimte maakt) Kon dan echt amper lopen van de pijn en moest mijn buik ondersteunen Gelukkig vooralsnog geen striemen pffffff
Het is nu alweer een beetje afgezakt gelukkig!! goh wat kun je dan ff panieker zijn :S Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties allemaal!!! Groetjes Emmie
Emmie, fijn dat het iets beter met je gaat. En zou inderdaad anders even je urine na laten kijken, just in case! Prettige voortzetting van je zwangerschap