Ik werd gisteren ineens overvallen door een zware krampaanval in mijn rechteronderbuik. Het voelde als een mega-menstruatiekramp, maar dan aan 1 kant. Ik werd echt naar van de pijn. Iemand die dit herkent? Na een minuut of 20 trok het volledig weg.
ik herken het wel alleen ik heb het een aantal keren gehad aan de linkerkant. Mijn darmen doen het niet zoals het hoort en daar komt het bij mij van. Slaap je ook met een kussentje onder je buik?? Ik al een hele tijd want op een gegeven moment hing mn buik zeg maar en dat veroorzaakte ook krampen/steken. Dan worden je banden of spieren teveel opgerekt. Schrikken is dat of niet??? Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon je vk even bellen...
Ja, dat was zeker schrikken! Ik slaap ook al weken met een kussentje. Nog ligt het niet echt lekker, maar beter dan zonder. Misschien is het idd wel bandenpijn ofzo. Heb ik al wel vaker gehad en voelde minder pijnlijk en heftig, maar misschien neemt dat ook toe als je verder bent! Als ik het nog een keer krijg dan zal ik zeker de gyn ff bellen. Bedankt voor je reactie!
ik heb het ook sinds een week. Heb het soms een paar keer achter elkaar een minuut en dan is het een minuut rustig. Heb het ook een keer in mijn slaap gehad. Ik denk dan dat het niet anders kan zijn als indalingsweeen omdat het met vlagen komt. Maar weet het eigenlijk ook niet. Heb daarna ook iedere keer weer last van mijn bekken.