Hey meiden, Gister op cyclusdag 12 een positieve ovulatietest gehad. Krijg ik nu dan weer een kortere cyclus?? Pff ik was in het begin zo blij met mijn 30 dagen, maar nu zit er elke maand wel een paar dagen in
Als je op cd12 een posi test hebt, dan krijg je op dag 13 of 14 je eisprong. Wat betekent dat je dan een cyclus hebt van 28 dagen. Hartstikke mooi toch?
28 dagen zou zeker mooi zijn, maar ik vraag me af waarom het de laatste maanden steeds een beetje moet schommelen. Word er zo onzeker van
Kan door van alles komen. Het weer, hoe je in je vel zit, enz. Bij mij duurt mijn cyclus deze ronde weer iets langer.
Ikzelf heb nooit zo'n gelijkmatige cyclus gehad. Toen we voor een kindje wilde gaan, ben ik begonnen met de "etos zwanger worden" pillen (zit ook foliumzuur in). Het regelt ook je cyclus. En bij mij is het sindsdien eigenlijk altijd 32 dagen geweest. Misschien een idee?
Ik gebruik de etos zwanger worden pillen al vanaf het begin. Nou ja ik mag niet klagen, ik heb gelukkig geen ontzettend lange cyclussen. Maar toch ga je elke maand weer denken.....