Ander gevoel zwangerschap na miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Winddanser, Jul 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg mij het volgende af; voelde je je de zwangerschap na je miskraam anders dan bij de zwangerschap van je miskraam?
    Heb wat symptomen die ik bij de miskraamzwangerschap ook had en heb ergens het gevoel weer zwanger te zijn, nog niet getest, maar was even benieuwd!

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    nog geen idee.. afgelopen maar een mk gehad. Heb vermoedelijk mn eisprong gevoeld van de week.. zou op dag 26 zijn geweest, en normaal heb ik een cyclus van rond de 54 dagen... dus is wel eerder nu.
    Heb wel pijnlijke tepels terwijl ik afgelopen keer echt pijnlijke borsten had..
    Wanneer is jouw nod?

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend dan weer he, wat had je een lange cyclus!

Mn NOD is moeilijk te zeggen, is mn eerste ronde na de mk, als ik uit ga van mn oude cyclus is mn NOD morgen, maar volgens de vk kon mij cyclus nu ook uitlopen tot 6 weken na de mk.

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    ja vreselijk spannend...
    Ja ik heb mega lange cyclussen. de laatste paar keer waren allemaal in de 50 dagen. echt waardeloos, een "normaal" iemand heeft dan twee kansen, en dit is gewoon waardeloos dat lange wachten.. :(

Spannend hoor.. heb je dan nu geen testdrang??

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow dat lijtk me verschrikkelijk als het zo lang duurt! Heb ik met 28 dagen al soms dat ik denk wat duurt t lang..

Ja vreselijke testdrang! Maar beetje bang om te vroeg te testen, wil liever geen negatief resultaat als het positief is zeg maar;)

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    nee precies.. gewoon nog even afwachten dan.. en mocht je het echt niet meer houden gewoon lekker testen! ik duim voor je !

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga mn best doen! Hopelijk is het voor jou ook snel raak!

Share This Page