ook op een ander zwangerschapsforum en het hondenforum maar poeh wat ben ik daar al lang niet meer geweest. die andere zwangerschapsforum vind ik ook lang niet zo leuk als deze en dan kun je zien aan mijn berichtjes!
Ik zit op het nederlandse forum van Lush (de zeepjeswinkel ja!) met een hele bups gezellige meiden. Ook af en toe meetings enzo, en ik organiseer weleens grouporders, dan krijg ik een megadoos Lush thuisgestuurd, lekkerrrr! En op het forum over aquaria omdat ons aquarium momenteel niet heel lekker loopt en ik daar veel antwoorden krijg op vragen
ik zit zelf ook op een hondenforum,maar om het nou altijd over honden te hebben Hier blijft het toch wel het leukst,denk niet dat er een leuker forum is eigenlijk... Dus lbijf ik maar hier haha!!
nee idd, als het echt een themaforum is wat niks met zwanger en baby te maken heeft, is het geen concurrentie omdat het voornamelijk over het hoofdonderwerp gaat. Maar ik zit op een algemeen forum daar wordt over alles gekletst en dat is dan al meer concurrentie.
Dan ben ik héél benieuwd wie jij bent!! Ik heb daar ook actief mee geschreven, en toen dat wegging, ben ik meegegaan naar een privéforum, die tig keer verhuisd is. Er is nog een klein groepje over, ken jij die ook?? Ontopic: Ik schrijf nog mee op het privéforum van de septembermama's 2009. Verder wel aangemeld op het hondenforum, maar kom daar eigenlijk niet meer. En ik vind het hier heel leuk, omdat het naast baby's/kinderen en zwangerschappen, ook veel algemene dingen besproken worden. Dat maakt het voor mij wel interessant.
heb wel eens rondgekeken, maar voel me het meeste hier thuis... misschien omdat je mensen ook wat "begint te kennen".... En ach... ik blijf toch een vreemde vogel.... of zou daar een forum voor zijn??
Ik zit naast hier, ook op een hondenforum, en op een besloten forum samen met een aantal lieve meiden van hier!
ik zit naast hier op nog een ander zwangerschaps/baby forum. en op een spiritueel forum ( waar ik nu ik er zo overnadenk al best lang niet meer geweest ben )
Ik zit verder alleen op Viva, maar daar lees ik eigenlijk alleen maar mee. Heb wel eens op een ander zwangerschapsforum gezeten en een psp forum, maar hier is het het gezelligst!