Ander leuk forum

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.451
    1.847
    113
    Hier nog een bokker. Voornamelijk alleen nog lezen, een heel enkele keer reageren. Ik heb, na 32 jaar, de paardensport vaarwel gezegd en het gevoel er over mee te willen praten begint ook te slijten..

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik kom op het moment enkel hier en op een forum gerelateerd aan mijn ziekte. Vind het erg fijn daar anderen te kunnen helpen met mijn inzichten en ervaringen en ook fijn hun mij weer andersom kunnen helpen. Of gewoon even een luisterend oor zegmaar :).

Liefs Hanneke.

3. Ok, mag ik vragen waarom je de paardenwereld vaarwel hebt gezegd?
    Lijkt me erg moeilijk..

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Hoezo mag je de naam niet noemen? Of ben ik dan weer te nieuwsgierig.

Ik zit op een hondenforum en dit forum. Dat is wel voldoende :).

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ik zit naast dit op een forum wat over draagdoeken en borstvoeding gaat en ook op het sekswoordenboek forum..

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb toen ik net zwanger wilde worden bij een ander zwangerschapsforum gezeten, was meer belgisch geloof ik.
    En ook op het Yes forum heel even, maar vond het veel te onoverzichtelijk daarbij het zwanger worden gebeuren.
    Toen kwam ik hier en niet meer weggegaan, hoewel ik het, toen ik hier net kwam wel een stuk opener en gezelliger vond en toen waren die rete irritante reclames er nog niet die nu in mijn ooghoek lopen te schreeuwen;)

En ik zit nog op een ander forum met een paar hele lieve meiden van hier waar het erg gezellig is!!!

Deel Deze Pagina