Hahaha. Moet echt lachen om de voorbeelden. Maar het lijkt me ook zo moeilijk om de leugen maar in stand te houden.... Misschien dat ik ook maar eens een alter ega aanmaak, of een bipolaire tweelingzus speciaal voor op het forum ofzo Dat soort mensen zijn wel altijd heerlijk vermakelijk! Toch?!
Ik geef wel eens een andere voornaam op, vanwege privacy. Daar blijft het bij. Mensen doen het er verder maar mee.
Ik heb een tijdje geleden iets verkocht aan een lid van ZP. Dat kwam ze bij me thuis ophalen. Toen dacht ik, nu kan ik nooit meer iets verzinnen over hoe ik er uit zie of hoe ik woon..
Sommige dingen heb ik al heel lang door. Dan denk ik er gewoon het mijne van. Wat is het nut van proberen te ontmaskeren? Vermaak? Iemand die gelukkig is met zichzelf zou niet gaan zitten liegen.
Toch ook een zekere Nikkie die in het buitenland woont/woonde toen die uitzonderlijk eens een foto geplaatst had?
Ik ben daar veel te naïef voor denk ik. Ik heb het dus nooit door als iemand fake is of dingen loopt ze verzinnen Ik wordt wel heel nieuwsgierig van dit topic
Ik heb zelf nooit iets ontdekt eigenlijk. Vind het alleen wel grappig dat sommige beweren ontzettend veel te werken, maar tegelijkertijd wel elk kwartier posten op zp #zwaarleven
Topics als dit zijn echt zo slecht voor mijn nieuwsgierigheid. Tegelijkertijd leef ik teveel onder een steen om zelf dat soort dingen te kunnen ontmaskeren. Maar er zullen er vast meer zijn hier op het forum dan we denken.
Haha ik werk 29 uur maar het is op dit moment echt super rustig op mijn werk. Dus dat kan wel eens een vertekend beeld geven . En er zijn misschien dames die hier overdag veel zijn en dan in de avond werken?
Kunnen er niet gewoon wat meer nicknames van de desbetreffende leden genoemd worden? Nu ben ik namelijk super nieuwsgierig! (En waarschijnlijk heel naïef dat ik tot nu toe alles voor zoete koek geslikt heb.)