iemand ervaring met de olympus vr 310 die kruidvat nu erg scherp aanbiedt? mn broer heeft al jaren olympus en is erg tevreden, maar ik lees een beetje tegenstrijdige reviews... t is gewoon voor huis-tuin-en keuken fotografie, de onze is stuk gegaan... dus iemand een tip (of voor een andere camera, mag tot ong. 100,- kosten)?
Als je op sites kijkt waar alles uit china komt, daar staan ook goedkopen tussen en is vaak gratis free shipping. Met olympus ben ik niet bekend, maar de onze is gevallen en is het beeldscherm kapot. Verzekering vergoedde maar 15 euro, daar heb je dus geen nieuwe voor.
ja, dat op ebay bestellen in china, daar heb ik niet zo´n goed gevoel over, moet gewoon een goede betaalbare camera... wat er met de onze is gebeurt, geen idee, hij gaat aan en een gaat zelf na een seconde weer uit.... voor die kleine dingen schakel ik geen verzekering in... iemand ervaring met deze camera?
olympus heeft eigenlijk alleen maar goede cameras, wat ik zo lees is het ook een goede camera Olympus - Specificaties
Ik heb verschillende olympussen gehad.. altijd tevreden mee!!! Maar ben nu overgestapt op een (Nikon) spiegelreflex.