Eerste afspraak met de gynaecoloog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Natasja25, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Hallo meiden,

Wij zijn bijna 13 maanden bezig om zwanger te worden.Twee maanden geleden dachten we dat het zo ver was ik was 10 dagen overtijd maar uiteindelijk toch ongesteld geworden:( We waren (vooral ik) erg verdrietig. Sindsdien is mijn cyclus veranderd van 28 dagen naar 30-32 dagen.

Nu heb ik een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. 30 maart kunnen we er heen.

Ik ben blij dat ik een afspraak heb gemaakt om uit te zoeken wat er aan de hand is, maar toch vind ik het heel eng want stel je voor dat het niet in orde is....... Daar wil ik helemaal niet aan denken.

Wie heeft hier ervaring mee???

Groetjes Natasja

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hoi Natasja

Ik heb 14 maart een afspraak staan bij de ha. Wij zijn dan 16 maanden onderweg. Ik vind het ook heel erg spannend allemaal en ben benieuwd wat nu de bedoeling is.
    Wij hebben met elkaar afgesproken dat wij op dit moment niet verder willen gaan dan zaadonderzoek en voor mij een bloedonderzoek en evt. inwendige echo. Dus mochten er geen gekke dingen blijken, dan wil we het eerst nog een tijd zelf proberen.
    Misschien dat jullie daar ook al over nagedacht hebben?

4. Natasja25

Natasja25 Actief lid

3 okt 2011
    153
    0
    0
    Curacao
    Dank jullie wel voor de reacties, ik ga ook even bij het andere topic kijken.

@ Lizzy, ik heb nog niet echt nagedacht over hoever we willen gaan. Ze gaan in ieder geval een bloedonderzoek doen bij mij en verder hebben we een verwijsbrief voor een sperma analyze liggen maar de dokter zei dat we eerst gaan kijken of bij mij alles in orde is. Dus ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
    Ik ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest dus ik vind het erg spannend! :)

Deel Deze Pagina