ander poepmoment?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ons zoontje slaapt sinds ongeveer een week door, HEERLIJK!
    Hij krijgt de laatste fles rond 22.00 en slaapt dan tot 7.00.
    Maar als ik hem 's ochtends uit bed haal, heeft hij steeds gepoept....En dan ligt hij dus een tijdje in zijn poep, wat niet goed is voor zijn billetjes...
    Nu doet hij dit dus 's nachts, ik denk tussen 5.00 en 7.00.
    Vanochtend begon hij om 5.00 een beetje te mekkeren; ik ben bij hem gaan kijken en heb zijn speentje gegeven en toen ging hij weer slapen. Ik rook geen poep:) Maar vanochtend dus wel duidelijk!!
    Kan ik dit poep-moment verschuiven? Klinkt raar, maar misschien is er een oplossing???

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    geen idee, maar hier hetzelfde dus lees even mee..

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volgens mij kun je hier niets aan doen, je kunt het bij jezelf ook niet veranderen he. Irem heeft 's ochtends meestal ook een poepluier, tsja, niets aan te doen! Als ze er last van heeft laat ze het wel horen!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha, hier heb ik dat met een peuter. In de 2,5 uur dat ze bij de peuterspeelzaal moet ze ook altijd poepen. Zou fijn zijn voor de juffen wanneer ze dat even kan verschuiven of anders zindelijk wordt haha.

5. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoontje poept al bijna 1 jaar vroeg in de ochtend. De laatste maanden is ie daar meer bewust van, en wordt echt wakker van die poepbrok om 06.30uur. Eigenlijk wil ie dan nog even slapen, maar ligt niet meer lekker. Dus zit ik met een chago kind beneden. Ik zou het ook graag (voor hem ook) willen veranderen, maar kan er weinig aan doen helaas ;)

6. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje heeft het ook paar x per week...ik smeer 'savonds bij delaatste luier dan wat sudocreme dik/bepanthen of vaseline....dan "koekt" t niet zo aan...en zijn zn billetjes al beschermd

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft het zelf verlegd, ze poept nu meestal tijdens de fles van 7.00 uur..

8. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    tja, ik smeer idd zijn billetjes ook goed in tijdens de laatste fles...
    Maar voor ons is het idd ook lastig te plannen;)
    Nou ja, ben in ieder geval niet de enige.....haha

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hier is het eigenlijk heel onregelmatig, maar dat schijnt bij BV te horen. Ze kan het soms wel 3 dagen 'ophouden' om dan midden in de nacht die luier compleet vol te krijgen, maar ja je doet er niks aan....

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier ook, Tjah je doet er niets aan....

Deel Deze Pagina