Hallo, Ik ben even benieuwd hoe lang jullie kindjes s'middags slapen rond 1,5 jaar. Mijn dochtertje ging altijd van 11 tot 2 uur op bed maar de laatste tijd slaapt ze nog maar 1 uurtje s"middags. Verder is ze wel opgewekt dus dat scheeld weer . Groetjes!
Mijn dochter gaat meestal rond 12 uur naar bed en komt er rond 15 uur weer uit! Zie op het kdv waar ik werk dat de meeste kindje tot de leeftijd van 3 jaar nog wel slapen tussen de middag en meestal is dat 2 a 2½ uur!
Op die leeftijd rond de 2 uur. Nu is ze moeier; haalt nu vaak 2,5 tot 3u Hoe laat breng je d'r nu naar bed? Nog steeds om 11u of later? Anders zou ik haar wat later in bed stoppen, ms is ze dan wat moeier en slaapt ze langer.
Mijn meisje slaapt nog maar een half uur. Maar niet vrijwillig volgens mij, want ze is daarna nog wel moe. Ze redt het er wel op tot 19.00 uur maar ze heeft een beetje wallen. Al een tijdje slaapt ze niet meer goed in haar bedje, sinds een paar maanden denk ik, dus dan ga ik maar wandelen met haar want dan wordt ze iig fijner wakker als ze in de wagen in slaap valt. Ik hoop echt dat het een fase is maar vreemd is het wel...
Mijn uk is nu 17 maanden en slaapt 's nachts van half 8 tot half 8 en overdag minimaal 4 uur (verdeelt over 2 slaapjes) maar ook dagen dat hij 5 tot 6 uur slaapt.
Met anderhalf was het ongeveer anderhalf uur per dag. Toen was hij net een maand of 2 van zijn 2 slaapjes af. Maar sinds 19-20 maanden tot nu, slaapt hij meestal 2,5 uur in de middag. Dus het is juist wat langer geworden..
Mijn dochter van ruim 18 maanden slaap inprincipe niet mer overdag. Een enkele keer (bv als we zijn wezen zwemmen ofzo) gaat ze nog wel een uurtje of 2 slapen maar dat is echt een uitzondering