In het begin had Jada een ritme van de hele dag slapen en dan tussen 17.00 en 23.00 wakker zijn.Langzaam aan ging dat ritme over in een ritme van 's middags wakker zijn en 's avonds netjes na de fles van 19.00 gaan slapen. Nu sinds een week begnt ze ineens weer haar oude ritme aan te nemen.Ze wil de hele dag slapen en 's avonds na de fles vertikt ze het gewoon om te gaan slapen.'s nacht slaapt ze gelukkig wel goed.Ik krijg het ook niet voor elkaar.Heb het een paar keer geprobeerd om haar naar bed te brengen en dan te laten huilen maar dat haalde niks uit want ze bleef huilen.Als ze bij mij in slaap valt en ik leg haar dan op bed wordt ze naar een paar minuten weer wakker en begint dan weer te huilen.Is dit nou het sprongetje?Hoe kan ik dit ritme veranderen?Ik probeer haar ;s middags wel een beetje wakker te houden maar dat is erg moelijk want ze valt gewoon steeds in slaap.
hoe oud is ze nu ? caitlin heeft daar ook last van gehad , ik maakte me er echter niet zo druk om nam haar gewoon lekker mee na benee en liet haar een beetje aan tuttelen op gegeven moment werdt mevrouwtje toch weer moe en gaf aan te willen slapen maar toen was ze al een maand of 7/8 snachts sliep ze prima en ik dacht beter nu wakker dan snachts bij haar was het een beeetje verlatings angs hadden wij het idee dit ging misschien een week of 2 zo daarna was het weer over nu heeft ze het af en toe maar is ook erg druk bezig met haar tandjes
Ze is ruim 2 maanden nu.Ik laat het ook maar gewoon zo,ze valt vast wel een keer weer in slaap.En inderdaad beter 's avonds dan 's nachts