achtbaan gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo vrouwtjes,

ik vergeet het elke keer te vragen maar net voelde ik het weer..

heel vaak als ik rustig zit of lig ofso krijg ik zo een achtbaan gevoel.. weet je wel zo een adrenaline stoot. ik word er niet goed van. wat is dit? wie kent dit en waar komt dat vandaan?

ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.

groetjes

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb dat ook en word soms ook wel eens zo wakker... moet er wel bij zeggen dat ik vroeger last heb gehad van paniekaanvallen... heb zelf het gevoel dat het bij mij daaraan ligt...
    alsof alles er even uit moet als je je rust neemt..
    verder voel ik me prima hoor... maar merk dat de zwangerschap toch heel veel losmaakt...

gr Jose

3. lennylenn

hmm nee ik heb nooit last gehad van paniek aanvallen. verder voel ik me ook idd prima alleen dat achtbaan gevoel..vraag me af wat dat is want het heeft wel met de zwangerschap te maken hiervoor heb ik het nooit gehad.

4. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    volgens mij komt dat door een plotselinge daling van je bloeddruk.
    in een keer begint alles te draaien en krijg ik het erg warm.

5. lennylenn

maar dat gebeurd bij mij dan best wel vaak.. ach ik moet over 2 weken weer naar de vk., danvraag ik het wel

6. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    goed dropjes bij de hand houden die helpen bij mij wel goed.

7. lennylenn

ja klopt..werd mij verteld dat zoute drop goed kon helpen tegen dalende bloeddruk. maar dats is het niet..heb in het begin een lage bloeddruk gehad maar it gevoel is heel anders. Ik voel me plosteling super blij en springlevend..terwijl bij mn lage bloeddruk was dat het tegenovergestelde.

wat een geheimzinnig gedoe he dat zwanger zijn hiihiihh

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bedoel je een beetje zo'n opgejaagd gevoel bij je hart/middenrif? Dat heb ik nl ook regelmatig... Volgens mijn vk kan het geen kwaad, maar even na vragen kan nooit kwaad..

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    je omschrijft een opgejaagd gevoel dit zou kunnen komen door verschilldende dingen bij: hormonen, teveel cafeine of chocolade, versnelde schildklier

10. lennylenn

ja precies dat bedoel ik! zo een opgejaagd gevoel..beter had ik het niet kunnen omschrijven.

gelukkig kan het geen kwaad maar wil weten wat het is.. ik krijg geen cafeine binnen en chocolade eet ik 1 keer in de maand..heel weinig in ieder geval.

11. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    laat je schildklier even nakijken, ik heb het trouwens zelf ook als ik een paniekaanval heb.

12. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Zou het niet iets te maken kunnen hebben met dat je soms hartkloppingen kan krijgen omdat je lijf meer bloed moet rondpompen? Of is dat pas wat later in de zwangerschap dan dat je nu bent...? Ik heb dat nl de laatste paar weken wel eens... Maar ik voel mijn hart dan daadwerkelijk sneller kloppen!

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Juist, dat is het!

Heb het vandaag nog aan mijn vk gevraagd; die duizelingen, hartkloppingen en kortademigheid hebben daarmee te maken. Volgens mijn vk heel normaal. Heeft niks te maken met plotseling dalende bloeddruk, dus oppassen met drop eten als je en verhoogde bloeddruk hebt.

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    oh ok.. dat ligt daar bij mij waarschijnlijk ook de oorzaak... ik vond het al zo raar omdat ik al jaren geen paniekaanval meer heb gehad... het klopt inderdaad precies met wat jullie beschrijven...

gr Jose

Deel Deze Pagina