Ik heb begin februari een koekenpan van tefal gehaald op de zegelkaarten bij het stoepje, hartstikke leuk ik er blij mee, eerlijk ik koop het neit zo makkelijk voor onszelf toch vrij dure pannen en de zegelkaarten waren al jaren oud ik denk leuk, heel blij mee hartstikke fijne pan, na 5 weken gebruiken, pan nog hartstikke netjes, tijdens het koken breekt het handvat spontaan af echt de gaten in de pan, ik neem contact op en mag hem terug sturen, heel blij mee, 2 weken niets gehoord, tot ik maandag een sms krijg er is een pakket onderweg, niet besteld dus moet de pan wel zijn, volgende dag aan de deur geweest helaas was ik er niet, gisteren weer aan de deur geweest helaas was ik er weer niet. In ieder geval ik haal de pan op bij de buren en ik denk nog wat een rare doos daar past geen koekenpan in. Nee was ook zo er zit een pan in om gewoon mee te koken, leuk maar ik stuur een koekenpan op. Dus ik bel er is wat mis gegaan ja mevrouw dan moet u de pan maar naar een dhl punt brengen (7km hiervandaan) en dan gaan we het onderzoeken, dus ik zeg zo dat denk ik niet jullie maken een fout los het dan ook op je kan ook dhl langs sturen, maar mevrouw dan pakt u even de auto dan komt het wel goed, ja mevrouw dan moet je die wel hebben :x Bel tefal maar die lossen het wel op tefal zegt letterlijk, nee hoor bel het andere bedrijf maar nou ja we kregen een briefje met de mail mochten we het verzenden (de eerste keer kregen we ook een pakketzegel) nou we krijgen helemaal niets we krijgen een briefje naar wleke afdeling het moet gaan. In ieder geval ik heb contact opgenomen met de consumentenservice en dan krijg je een grote bek nu uiteindelijk eigenlijk is het mijn schuld ik had hem niet bij het stoepje moeten halen want nu duurt het daardoor langer en dus is het mijn schuld, ja ik mag hem dan wel opsturen maar gaat wel een paar weken weer duren dus ik zeg zit ik straks langer zonder pan dan met pan, ja dat was mijn probleem. Ik geef eerlijk toe het is bij mij ook het principe nu, had contact opgenomen de pan die u heeft kunnen we niet leveren, dan was ik echt akkoord gegaan met een oplossing, maar doe niet of je neus bloedt en stuur wat anders. En dan de klant ook nog de schuld geven, nee sorry. Ik heb gezegd weet je laat maar zitten ik ga wel naar de hema om ene nieuwe pan te kopen weet ik zeker dat er gene ongelukken mee gebeuren en deze houd ik wel. Maar tefal nee laat maar zitten. Zo nu adem in adem uit en weer rustig worden even mijn frustraties kwijt.
Kun je hem niet gewoon terugsturen dan? Ik had laatst ook een product dat verkeerd geleverd werd. Balen, vond het ook wel stom dat ik nu dubbele verzendkosten had, maar uiteindelijk had ik wel het juiste product. Een andere keer kreeg ik ook het verkeerde product opgestuurd, maar datgene wat ik kreeg was mooier en duurder als het product dat ik had willen hebben, dus daar heb ik niet moeilijk over gedaan.