Speeddaten ..

Discussie in 'De lounge' gestart door nicole26, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Zijn er hier dames die weleens aan speeddaten hebben gedaan ? Hoe was jullie ervaring hiermee en wat voor mannen komen daar nu op af ?

    Een paar vriendinnen en ik willen dit eens gaan doen maar twijfelen nog een klein beetje ..

    Groetjes nicole ..
     
  2. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik heb er geen ervaring mee, maar vraag me af waar jullie precies over twijfelen...?

    Ik zou zeggen (zeker met een groepje): gewoon lekker doen!! Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat het allemaal mannen zijn die niet je type zijn? Ach, dan heb je er weer een ervaring bij, en een hoop te bespreken met je vriendinnen. En wie weet, misschien zit er wel een geweldig leuke vent tussen!! Wie niet waagt........ :)
     
  3. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat MvS zegt; wat heb je te verliezen? Als het echt 3x niks is en alleen maar van die desperate types zijn, of mannen met lange grijze baarden haha heb je als het klaar is iig een hele lange avond de grootse lol erom en voor het zelfde geld loopt er toch een heerlijk kwijlexemplaar bij? misschien denken die mannen wel hetzelfde als jullie.. zovan nou we gaan niet hoor straks zijn het allemaal van die praterige heksen die alleen over bloembollen kunnen praten .... Dus gaan met die banaan en fototoestel mee voor de bijzondere excemplaren (of die nu knap of vreselijk zijn haha)
     

Deel Deze Pagina