Het is weer zo ver..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Liz21, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Moet zondag weer ongesteld worden. Deze keer heb ik minder symptomen als de vorige maand. Ik dacht toen echt dat het zover was! Nu heb ik alleen veel dorst, veel plassen en grotere borsten. Af en toe heb ik zo'n zeurend gevoel in mijn buik. En veel last van mijn onderrug. Voel me zeer down.

Ik word de laatste nachten steeds badend in het zweet wakker.. eerder had ik dit nooit. Ook slaap ik heel onrustig. Zijn er zwangere die hier last van hebben?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Bij mij vorige zwangerschap had ik hier ook last van. Dit is helaas geƫindigd in een ma. Nu zitten we in de eerste ronde na de curettage. Weer heb ik dezelfde soort klachten. Last van mijn darmen, moe, badend in zweet wakker worden. Ik kan pas over een week testen. Dus het is gewoon afwachten.

Misschien ben je wel zwanger je klachten lijken er immers wel op!

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Ik ben benieuwd! Ik hoop van wel!
    Heb gisteren mijn temp gemeten, deze was 37.5. Volgens mij normaal. Stijgt deze als je zwanger bent?

4. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    37.5 is wel degelijk een lichte verhoging... meestal ligt je temp rond of net onder de 37....

5. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hey liz,

ik ben normaal steeds heel stipt en nu 4 dagen overtijd... zelfde probleem: ik ben vanmorgen opgestaan en blijkbaar had ik mijn t-shirt vannacht uitgedaan...die wou ik dus vanmorgen terug aantrekken om naar beneden te gaan, maar die was dus kleddernat! ook noooooiiiit eerder last van gehad! :rolleyes:

ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, maar vanavond krijg ik vast meer te horen bij de gyn. ik laat je dan ook zeker iets weten, en of het echt een zwangerschapskwaaltje is vraag ik er onmiddellijk bij! ;)

oh ja, dit heb ik vorige week woensdag ook voorgehad en zat ik dus ook nog 4 dagen voor mijn nod...

tot vanavond :D

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Ha Noeks,

Wat spannend voor je! Ik weet het echt niet. Heb verder geen klachten. Ben alleen heel erg somber. Ben benieuwd naar je antwoord! Heel veel succes!

7. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Ik slaap vanaf deze week heel slecht 's nachts, elke keer wakker. Dat had ik in het begin nog niet, het zou wel een teken kunnen zjin?!

8. noeks

noeks Lid

Nov 19, 2008
    31
    0
    0
    hoi meiden,

de gyn kon gisteren nog niets zien, indien positief, nog te vroeg om iets te zien dus...dus het blijft voorlopig gissen...nog geen :evil: te bespeuren....

wel iets anders-> kijk ff op 3 dagen overtijd, witverlies (ondertussen 5!)

groetjes

9. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Erg he die onzekerheid! Bij mij was het vals alarm. Volgende keer beter. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden!

Share This Page