hihi Misschien een stomme vraag hoor... Ik vier vanmiddag mijn verjaardag en er komen 17 volwassenen en 5 kids. Bij die 17 zitten mijn man en ik wel al bij. Elk jaar denk ik weer, pfff..waarom mijn hok zo vol, maar toch vind ik het erg gezellig. En daarnaast, het is fam. en goede vrienden, en tja die krijgen nu eenmaal allemaal kindjes dus die komen er ook elk jaar bij! Is dit aantal veel? Of maken jullie het nog bonter? Vieren jullie ook uitgebreid jullie verjaardag? Vraag me wel eens af of de visite het niet vervelend vind dat er zo veel mensen zijn! hahahahah 1 voordeel, het is maar voor 2/3 uurtjes! kus miek
Toen Giovanna jarig was hadden wij 25-30 volwassenen en 10 kinderen. Het was echt heel erg druk, sommige hadden niet eens meer een plek om te zitten.
Op Rosalie haar verjaardag waren 35 volwassenen en 4 kids...Daarom hebben wij het niet thuis geviert maar op mijn werk (partycentrum).. Was echt ideaal hoor
hahaha die feestjes zijn nog veeeeeeeeel groter! Tijn zijn verjaardag was ook vrij druk, maar niet zo hoor! hahaha Hoe vieren jullie je eigen verjaardag? ook met zoveel mensen? kus miek ps: mmm..ben lekker brownies aan het bakken! Gister de cake al gedaan!mmmmmmmmmmmmmm
Gemiddeld ook wel een man of 10 / 25 en dan met kinderverjaardag met 8 kids. Ach alles even aan de kant schuiven stapelstoelen en klaar . We hebben van het aar op Daan zijn kamer een kinderkamer gemaakt met een grote tafel met allelei lekkere dingen en veel speelgoed en alles is goed verlopen. Met onze verjaardag doen we eigelijk altijd á avonds en dan word onze kamer en de zolder omgebouwd tot slaapplaatsen soms voor de kids. wij pakken onze verjaardag altijd goed aan omdat we het van ons samen altijd gelijk vieren scheeld 8 dagen dus het is wel een erg uitgebreiden verjaardag dan.
Wij hebben vaak ook iets van 30 man en 10 kinderen, maar het komt wel wat verspreid over de middag en avond. Eigenlijk ben ik op een verjaardag voornamelijk bezig met heen en weer hollen Ik vind meestal dat de kinderen het druk maken , maar het is echt hartstikke gezellig. En de visite bij mij vind dat ook. Het organiseren van het drinken vind ik soms wel lastig maar hapjes ga ik gewoon even mee rond en zet ik dan op tafel. Ach .. en het gaat puur om de gezelligheid .. dus niet te veel stressen Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier vanmiddag
Ik vier mijn verjaardag lekker niet. Vind de verjaardagen van de kids wel genoeg, enmijn eigen verjaardag vind ik niet zo interessant meer hoor. En ben alleen maar aan het inschenken en rondgaan, veel gezelliger met ons eigen gezin
ik vier onze verjaardagen in 2 dagen. vrijdag's komen familie dan komen er iets van 15 tot 20 man. zaterdag's vrienden en dan komen er iets van 25 tot 30 man. kunnen die echt niet in onze woonkamer kwijt dus moet wel op deze manier
Dit jaar vier ik voor het eerst mijn verjaardag niet. Wij gaan lekker met zijn drietjes uiteten en heerlijk genieten. Volgende week vieren we Joey's 1e verjaardag. Dat word dus 40 man en 9 kids, verdeeld in 2 groepen over de middag/avond. 1e drankje pak ik, de rest mogen ze zelf pakken!
Op de dag zelf dat we jarig zijn komt familie en we plannen altijd een zaterdag tussen onze verjaardagen in voor vrienden en dan komt er gemiddeld 50 man.
op de verjaardag van mijn man komen gemiddeld 50 a 60 man, hij huurt dan een zaaltje dat kost hier gemiddeld 60 euro, (zo'n clubhuis van de ijsbaan), want zoveel mensen kan ik niet kwijt thuis, hij heeft veel vrienden en contacten (eigen zaak en gezellige persoonlijkheid )
Pff wat een aantallen, ik word al moe als ik er aan denk. Mijn verjaardag vieren we niet. Die van de kinderen komen de opa's en oma's, overgroot oma's, en 3 tante's en ooms met 1 nichtje. Verder hebben we geen familie, en omdat we niet meer in NL wonen komen er ook geen vrienden even een dagje voor een kinderverjaardag.
Mijn vriend was laatst jarig: 48 volwassenen en 12 kinderen (waarvan 5 baby's), ook lekker druk dus, maar ik vind dat echt geweldig die drukte. Met mijn verjaardag zal 't ook zoiets worden denk ik.
Hier zijn we altijd met een man of 20 tot 25 met een verjaardag zowel bij vrienden als familie. Wordt ook altijd in 2en gevierd, een keer vrienden en een keer familie. Past altijd net. Familie komt meestal wat gespreid dus dat scheelt bij vrienden gebruiken we ook hangtafels, scheelt ook veel plaats
wij vieren onze verjaardagen niet echt, maar als er mensen op visite komen dan zijn het alleen mijn ouders + zus met man en kind.. ik hoef die drukte niet in mijn huis, kan ik het niet vermijden, dan verspreid ik het over de dag
Ik vier mijn verjaardag nooit. Ben er toen ik nog thuiswoonde mee gestopt, toen kwamen er ook altijd zoveel mensen dat ik de hele avond aan het rennen en vliegen was, en daar had ik geen zin in. Willen mensen langs komen op mijn verjaardag dan vind ik dat prima, maar echt vieren doe ik het al jaren niet meer. Op mijn vriend zijn verjaardag komen alleen vrienden (Ouders komen altijd op de dag zelf even langs) en dat zijn er zo'n 15-20. Maar dan pakt iedereen lekker zelf zijn drinken.
Ben in de zomer jarig. Zorg de afgelopen 2 jaar ervoor dat we dan lekker op vakantie of gewoon dagje weg zijn. Ben het ren- en vliegwerk ook behoorlijk zat geworden.
Wij vieren verjaardagen bewust klein. Al die rompslomp eromheen houden zowel mijn vriend en ik niet van. Ik kan slecht tegen drukte, en mijn vriend heeft het er ook niet zo mee Hier alleen echt naaste familie en vrienden. Zo'n 10 tot 15 man.