Voor iedereen die lingerie koopt bij Livera!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gummiebeertje, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik dacht misschien weet nog niet iedereen het, vandaar even mijn berichtje.

Gister kocht ik lingerie bij Livera, en toen ik wilde betalen vroeg ze mij of ik een klantenkaart wilde hebben.
    Eenmalig kost je deze kaart 2 euro, en dan nooit meer iets.
    Voor elke 2 euro, of 2,50 krijg je 1 punt.
    En als je dan 100 punten hebt gespaard, dan krijg je een waardecheck t.w.v 12,50 euro thuisgestuurd. Een mooie korting op je volgende aankoop.
    Leuk kadootje dus!
    Ps...de punten zijn onbeperkt geldig, dus je blijft ze gewoon sparen, en raakt ze nooit kwijt.

Ik weet niet of het bij iedereen bekend is, maar toch altijd leuk.
    Lingerie is nu eenmaal niet goedkoop!

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Meen je dat nou?
    Ik koop daar altijd lingerie, ze hebben mij nooit wat gevraagd. Voel me nu best wel in mijn *hemd* gezet eigenlijk...
    Van de week net weer een nieuwe BH gekocht van ruim 60 euries....

3. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Hartstikke bedankt voor de tip! Ik kan bijna alleen maar bij Livera kopen, vanwege mijn cupmaar en pkkeduur zijn die dingen.. Zit al snel op een vijftig/zestig euro voor een bh.. pffff. Dit scheelt al!

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ja nou, dat heb ik dus ook, dus eindelijk maar overgestapt naar de echte lingerie zaak :p

Ze hebben nu wel een aantal mooie voor de grote cupmaat nu.
    Ik was 40 euro kwijt gister en heb al 16 punten!

En ga er binnenkort nog 2 ofzo bijhalen....ben wel toe aan vernieuwing van goeie nu :S en zeker met die punten sparen is het leuk.
    En ik neem toch aan dat het dan wel landelijk is.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeetje als ik dat wist!!!! Ik koop altijd mn bh's daar vanwege mn cupmaat. bijna nergens anders kan ik slagen voor een bh. Ben al snel 55,- kwijt aan 1 bh!

6. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ik zou voor iedereen die echt heel pas geleden dat gekocht heeft even terug gaan en vragen naar zo'n kaart en de punten alsnog vragen...tis een boel geld wat je kwijt bent, dus daar mag best wat tegenover staan toch :D

Ze hebben er nu mooie van Saphh :p

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Is idd zeer handig! Wat wel jammer is (of het moet veranderd zijn) is dat Livera een franchise-bedrijf is en dus alle filialen apart een kaart hebben. Ik kan dus met mijn kaart alleen in het filiaal hier terecht en niet als ik ergns anders ga shoppen. Soms horen winkels bij 1 eigenaar en dan dus weer wel...

8. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n klantenkaart, maar die is alleen geldig in mijn woonplaats.. Niet dat dat erg is.. Koop daar toch bijna altijd mijn bh's.

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik heb hem al twee jaar alleen koop er niet zo vaak iets ;)

Deel Deze Pagina