welke merk laptop/computer heb jij, en hoe tevreden ben je erover?!

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    nou zoals de topic titel al zegt!
    welke merk laptop/computer heb jij, en hoe tevreden ben je erover?!
    vermeld er ook ff bij wat je er allemaal mee doet...

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben nu al weer 3 jaar een pc van de aldi (medion) mijn man werkt in de ict en is hier heel erg tevreden over!
    Ik heb een Dell laptop (afdankertje van mijn man zijn werk maar doet het perfect al meer dan een jaar)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn laptop is een Acer, doet het al 3 jaar zonder problemen. Daar surf/mail ik gewoon op.

Mijn werk laptop is een Asus, bevalt ook erg goed. Daar ben ik vooral in programma's aan het werk als Excel, Sap en CoCo.

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een Acer, niks op aan te merken.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier een compac en Apple

Apple om grafische dingen mee te doen, compaq gewoon om te internetten en Microsoft office (wat ik overigens ook op mijn mac heb geïnstalleerd)

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Thuis sinds kort een Toshiba, fijn ding. Op t werk hebben we allemaal Dell laptops.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Laptop en gewone computer van Dell. Bevalt prima... Met de laptop na anderhalf jaar problemen gehad. Zat maar een jaar garantie op maar is netjes kosteloos gerepareerd. Ook supergoede service dus!

8. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb een laptop van vaio. Nog geen echte problemen mee gehad. Gebruik hem vooral om te surfen en om foto's te bewerken.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij hebben een Packard Hell.... De naam die ik eraan geef zegt al genoeg toch? :D

We hebben er vanaf het begin al problemen mee, maar dat is nog niet eens zo'n probleem wanneer de service goed is. Maar dat is dus niet zo.
    Je krijgt constant weer andere mensen aan de telefoon, er wordt totaal niet onderling overlegd waardoor je de ene loze belofte na de andere krijgt en uiteindelijk zitten we al jaren met een half kapotte laptop die nog nooit volledig gerepareerd is.

Omdat de garantie inmiddels voorbij is laten we het zo. We willen niet dat ze nog ene cent aan ons verdienen ;) Wanneer ie het echt volledig begeeft kopen we wel een andere.

Onze pc is van Dell trouwens. Super pc, super service.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij hebben een Qmotion PC en een Compaq laptop.

Doen beide prima!

11. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb een Sony VAIO laptop (echt zon multimedia ding) daar ben ik trots op, maar zit er niet zo vaak meer op. Ik heb verder een mini laptop van Asus met Touch screen en het beeldscherm kan je ook draaien. Erg handig. Ik doe toch niet veel meer achter de computer, alleen maar ff forums checken en op msn bijv. Ik besteed nu veel meer tijd aan mijn school(werk). Volgend jaar nog meer minderen van de computer! :D

12. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Eerst ook een packerd Hell. Echt vreselijk ding. Na 2 jaar niet meer te maken.
    Nu al 3 jaar een Acer. Echt een super ding. Mailen en surfen. Dus niet echt veel bijzonders. Maar ben zeer tevreden.

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hier ook een Packard Bell.
    Nu 2,5 jaar oud en al voor 150 euro aan gespendeerd
    maar werkt nog voor geen meter.
    En wij gebruiken hem alleen voor mailen ,chatten en surfen.
    We geven er nu niks meer aan uit,loopt hij nu weer vast
    dan komt er een nieuwe.
    Dat wordt dan waarschijnlijk een Dell of Acer daar hoor ik eigenlijk alleen positieve geluiden over.
    Nee een Pak en Bel komt hier niet meer in huis:D

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb een zelf samengestelde computer van dell, speciaal voor mijn fotoprogrammas en fotos.

15. Onder water

Onder water Niet meer actief

Imac, super makkelijk in gebruik als je het eenmaal door hebt, en voor photoshoppen, editen van filmpjes etc.

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    gewone computer is van Dell.
    Mannetje zijn laptop is een asus. Ik heb nog een mini laptopje van Eee Pc.

Met alle 3 heel erg tevreden! Vooral mijn mini mar die is echt alleen voor surven op het net.

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Heb een laptop van HP. Super tevreden over! hiervoor ook een HP gehad, helaas is deze toen gevallen van de bank door katlief, en is toen het beeldscherm afgebroken. Daarna weer een HP gekocht en ben ook over deze tevreden. Doe er ALLES op inclusief spelletjes spelen enz.

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

peet heeft een acer aspire m5810 met een andere videokaart de geforce gtx 280 oc voorhet gamen

en ik heb een hp mini 110 1199ea by studio tord boontje een echt vrouwendingetje kado van manlief geweest :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    heb nu emachines, super ding!
    Hiervoor had ik een toshiba sattelite, Dat kreng deed het steeds maar weer, erg goed dus!

We hebben nu een kapotte siemens (fuji) in de kast...pfff elende

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    lieve meiden super bedankt voor alle reacties...

wij zelf hebben een Asus, maar dat is echt een maandagmorgen/vrijdagmiddag product geweest hij is geen 3 jaar oud en valt nu al uit elkaar en dit terwijl we er echt super voorzichtig mee omgaan...
    (het beeldscherm zit nog aan 1 draadje vast)
    ik kan m wel laten maken denk, maar ik geef er eigenlijk liever geen geld aan uit...

Deel Deze Pagina