Andere baan wel of niet doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder3, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    he will get over it ;)
    doen ..gaat om jou geluk!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Klinkt alsof je er goed over hebt nagedacht- en vooral, dat het JOUW keuze is. Niet om voor je vent te koken omdat hij dat wil, maar misschien wel omdat het voor jezelf ook zo rustig is om 's avonds thuis te zijn en niet elk weekend te hoeven werken.

En eh... voor 30 cent meer bruto per uur? Dat scheelt netto nou ook weer geen enorme bedragen. Of reken ik het scheel? ;)

Je zal zien, er komt vast nog wel eens een mooier aanbod langs dat beter bij je situatie past.

3. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Je klinkt alsof je er nu goed over gedacht hebt.
    Ik zou persoonlijk zeggen: blijf bij je oude baan.
    Vind het alleen jammer dat je kerel een beetje negatief deed, dat is voor mij een reden om te zeggen, bij dat nieuwe bedrijf :p (grapje).

Maar met een kinderwens enzo. zit je waar je nu zit beter.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik wil toch nog even reageren ondanks dat je je beslissing al genomen hebt.
    Het is jammer dat je met name de kinderwens ook hebt laten bepalen. Wie zegt dat het allemaal gaat lukken. Niet om vervelend te doen maar straks ben je een paar jaar verder, geen kindje en zit je nog steeds bij het eetcafé terwijl je zelf aangeeft dat je toekomst meer bij het restaurant ligt. Maar goed, je hebt je keuze gemaakt en ik hoop echt dat je kinderwens snel in vervulling zal gaan en dat zal blijken dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Deel Deze Pagina