andere baan?

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Begin van het jaar had ik een topic dat ik het niet zo naar mijn zin heb op mijn werk. Ben inmiddels verplaatst naar een andere afdeling, maar ook daar botert het niet tussen een paar collega's onderling. Ik heb geen zin in partij trekken en praat met beide. Beide vragen ze dus: wat vind jij er nou van??

Ik denk serieus weg te gaan, heb geen vast contract (1 jaar). Ik heb gekeken voor hele andere sectoren (heb nu gezondheidszorg) maar het lijkt wel of ik best veel verdien want waar ik kijk is het financieel slechter.
    Ik wil er een beetje op vooruit gaan, wat ik nu heb is net genoeg per maand.

Verpleegkundige mag ik voorlopig niet doen, en ze trekken de leukste collega's voor, ook al zijn die later gekomen dan ik.

Weet niet zo goed wat ik wil, pffff

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Natuurlijk kun je om je heen kijken.. Maar ik zou in deze tijd mijn baan niet opgeven voor ik iets nieuws had..

3. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Ik snap je probleem, zit zelf met hetzelfde. Heb het ook niet naar mijn zin en ik ben gewoon gaan solliciteren, ook veel open sollicitaties.
    Kijk eens op internet welke functies/vacatures er in je sector zijn en lees ze eens door. Misschien is er een bij die je aanspreekt.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou gewoon gaan kijken hoor. Als je ergens op gesprek mag komen heb je al geluk in deze tijd. Mocht het je dan niet aanstaan om wat voor reden dan ook, dan wijs je toch af? Hoeven je baas en collega's toch niet te weten?
    Als je ongelukkig word van je werk, dan is het hoog tijd om te veranderen.

5. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Het werk vind ik leuk....
    Mss ff inderdaad rondneuzen :)

Deel Deze Pagina