Ik hoorde al enige tijd een baby huilen en dat hield niet op. Ben ff gaan informeren of ik nog misschien kon helpen. Ik heb haar zodoende veel info uit de baby topics kunnen geven en ze was er erg blij mee! Veel huis- tuin- en keukentips kunnen geven over reflux, spugen, allergie, ed. Waar n forum goed voor is
Leuk initiatief van je! Dit leest stukken anders dan iemand die een topic opent om erover te klagen/speculeren wat er mis is Topper!
Wat goed van je om je hulp aan te gaan bieden. In heel veel gevallen lopen mensen zich alleen te ergeren aan het "lawaai" terwijl de persoon in kwestie misschien ten einde raad is. Vind ik echt heel tof van je en ook inderdaad fijn dat ze het waardeerde
Ja ik zei nog: sorry als ik brutaal ben maar ze zei gelijk dat het lief is En het jochie heb ik nog steeds niet gehoord
Wat fijn dat het ook zo kan! Lief van je. Ik de k ook weleens wat de buren denken als mijn meisje huilt... Maar ja, baby's huilen ook weleens. Maar als je iemand kan helpen is dat super!