zoals de titel al zegt: ons meisje word bijna 1 jaar. en nu hebben we nog niet echt inspiratie voor een leuk maar niet te duur cadeau. zat wel te denken om een speeltafeltje met stoeltjes te nemen maar misschien is ze daar nog te jong voor? dus iemand nog een leuk idee?
dat is wel een leuk idee hoor. De komende maanden zal ze daar echt iets aan gaan hebben. Wat ik tot nu toe het gaafste cadeau vond dat ons meisje heeft gekregen voor dr 1e verjaardag: rieten poppenwagen. Die heeft ze van opa en oma gehad en dat is echt een mega suc6 nog steeds.
Poppenwagen was hier ook erg geliefd. Mijn dochter kreeg een houten van mijn moeder. Van mijn schoonzus en broer kreeg ze een tafeltje en twee stoeltjes, in eerste instantie had ze daar nog weinig aan maar na een paar maandjes werd dat anders. Nog altijd zit ze er niet veel aan, maar zelf vind ik het ook prettig dat ze d'r eigen hoekje heeft, waar ze zich eventueel kan terug trekken en rustig kan spelen!
Hier kreeg ze een soort van loopwagentje die om te bouwen was tot een loop-fiets Daar scheurde ze echt vrolijk op rond! Inmiddels is ze er wel wat te oud voor, maar vond het echt super!!
-loopkar met blokken -houten loopfietsje -eigen stoel (bv van nijntje of woezel en pip) -poppenwagen -zandbak -hobbelpaard -wheelybug -duplo -little people -driewieler met duwstang
Mijn dochter heeft ook een houten poppenwagen met babyborn gehad voor haar 1e verjaardag. Ze speelt er erg graag mee
Wij kopen voor onze dochter zo'n driewieler met duw stang, en wil er nog wat bij. Ik denk misschien ook nog een loopauto voor binnen. Een loopwagentje heeft ze al. Moeilijk hè? Ik had ook ideeën als hobbeldier, tafeltje en stoeltje, maar denk dat ze daar later wat aan hebben. Tafel en stoel koop ik dan later wel 'zomaar'...
alvast bedankt dames. loopwagen etc. heeft ze al . hobbelpaard en rieten kinderwagen al van oma gehad en een driewieler krijgt ze ook al... daarom vind ik het ook zo moeilijk... meer ideeen zijn welkom
Hier krijgt ze een houten poppenwagen van janod met daarin een baby stella pop en een scramble bug loopfietsje..
Vandaag is mijn dochter een geworden. Gisteren hebben we het gevierd. Wat ze heeft gekregen: (veel te veel) - duplo (alles gaat uit de doos, dan weer in de doos) - v- tech bal met muziekjes - v- tech radio - v-tech ballenlanceermachine (erg in trek) - keukentje (voor over een paar maand) - stoel, sit en joy zitzak - loopauto - boekjes - little people speeltuin - knuffel Aan opa en oma vragen we nog een driewieler. Zij zitten nu in Portugal. Misschien heb je wat aan dit lijstje!
mmmm even denken. Hier was duplo lego erg leuk. Ook een soort knikkerbaan, maar dan met auto's is ook een succes. Hier heeft ze ook een tafel met stoeltjes gehad en een loopwagen. Ze heeft ook een speelgoedkist gehad met prinsessen erop, deze is gelijk als bankje te gebruiken. Ze heeft daarnaast nog buitenspeelgoed en badspeelgoed gehad. Dit doet het nog steeds erg goed bij haar. Wie weet heb je er iets aan.
Blokken zijn wel erg goed over het algemeen. En ons mannetje heeft voor sinterklaas van oma Smartmax gekregen. Is magnetisch speelgoed voor vanaf 1 jaar wat het ook erg goed doet. Ik heb geen dochter dus durf er geen vergif op in te nemen, maar de meeste kinderen vinden creatief speelgoed wel leuk. Verder doen boeken het bij ons erg goed, dat is in het afgelopen half jaar met de dag populairder geworden. Zandbak, maar misschien niet zo leuk omdat het weer het nog niet toelaat.
Oh ja, speelgoed telefoon met allerlei geluidjes is ook een idee. (moet je wel tegen kunnen als ouder)