Hallo, Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven op het volgende. Zoals het nu lijkt ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik voel me goed op de gebruikelijke klachtjes van moeheid, misselijkheid en zere borsten na. Nu heb ik ineens sinds gisteren af en toe steken laag in m'n buik. De ene keer links, dan rechts, dan een beetje in het midden. Het is niet heftig, het zijn lichte steken. Soms voel ik er 2 of 3 achter elkaar en dan weer uren niks. Ik maak me er toch wel een beetje zorgen om.. Kan dit kwaad? Of zou dit toch bandenpijn zijn? Ook voelde ik net een steek in m'n lies die door m'n bovenbeen trok.. Ben zwanger van ons eerste kindje en heb dus ook geen idee hoe bandenpijn voelt... Hopelijk kunnen jullie me een beetje geruststellen...
Hallo Isis857. Proficiat met jullie zwangerschap. Nu je zwanger bent gaat de baarmoeder groeien. Waardoor je darmen verplaatst worden maar ook je baarmoeder en de banden worden meer uitgerekt. Dus de steekjes die je nu voelt is ten gevolge van deze veranderingen. Af en toe steekjes hoort er helemaal bij. De steekjes die je aangeeft in het midden en dan weer links/rechts, klinkt echt als het verplaatsen van je darmen. Groetjes Ineke