Dag dames. Ik zit even met iets waar ik toch wel antwoord op wil hebben Afgelopen zondag heb ik voor het laatst gevreeen. Morgen (dinsdag) heb ik mijn eisprong. Heb dus 2 dagen voor de eisprong seks gehad. Maak je hier mee de meeste kans op een zwangerschap? Het is namelijk zeer gewenst Heb de ideale cyclus van 28 dagen en weet altijd wanneer mijn eisprong is!
Je zit nu in je vruchtbare periode, maar de meest vruchtbare dag is de dag voor je eisprong. Ik zou het dus vanavond ook nog even leuk hebben.
Dankje voor je reactie. Maar t mannetje zit in het buitenland. En eer dat ik hem zie is het morgen avond 10uur
Dat is waar! De meeste keren heb ik hem wel gevoeld en dat was altijd rond de middag.. ach, probeer het morgen avond gewoon weer.. en anders weer een maandje wachten!
Heb t idee dat ik net mijn ei had... hihi. Heb vanmiddag een ovulatie test gedaan en dat waren 2 dikke donkere streepjes en heb er 5min terug 1 gedaan en het ene streepje was al wat minder...
Dat hoeft niks te zeggen want een ei springt 12 tot 36 uur na je positieve test. Meeste vrouwen voelen hun ei niet maar de groeipijnen van t ei. Ik zelf ook.
Inderdaad. Steekjes wil niet zeggen dat je ei op dat moment springt. Kan gerust erna zijn. Ook positieve ovulatietest wil zeggen dat je niet op dat moment gaat springen, maar binnen 1 a 2 dagen. Dus nog even gezellig maken...