ontzettende rugpijn pas 13 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cristel1986, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hi.

ik heb al een paar dagen bijna een week ontzettende rugpijn.. soms kan ik niet meer opstaan.. het zit zon 4 cm boven mn bil aan de zijkant van mn ruggegraat aan beide kanten en straalt uit naar de zijkant.. ook heb ik sinds vandaag pijn rond mn heupen en lies.. dat straalt uit naar de zijkant van mn vagina maar volgens mij is dat banden pijn..

maar weet u misschien waar deze rugpijn vandaan komt..?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi cristel,

Door de zwagnerschapshormonen word je kraakbeen weker dit zorgt ervoor dat er beweging komt in de je heupen en bekken. Dit kan klachten veroorzaken. Ik wil je adviseren naar een fysiotherapeut te gaan. Hij of zij kan je tips en adviezen geven om deze klachten te verminderen.

Imke

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dankjewel voor je antwoord... ik wilde ook naar de therapeut helaas behandelen ze hier geen rugklachten bij zwangere vrouwen.. omdat ze bang zijn aangeklaagd te worden ja het zit raar in elkaar.. maar je moet hier naar de gyn dus daar ga ik dan even heen :) bedankt voor je antwoord :)

Deel Deze Pagina