ik teste vandaag 3 dagen voor mijn nod met een predictor early (was me aangeraden door de ha om dit te doen omdat ik aan de antibiotica moet ed.). Deze test was negatief. Ik heb de test wel niet met mijn 1ste urine kunnen doen deze morgen. Is nu alle hoop weg voor deze ronde? Ik lees zoveel slechte dingen over deze test. ik heb wel een aantal symptomen die me doen denken aan mijn zwangerschap in oktober die jammer genoeg wel een mk werd. Wat denken jullie?
Het kan nog alle kanten op. Je hebt 3 "fouten" gemaakt. Je hebt niet met ochtend urine getest, voor NOD getest en ook nog eens met een predictor. Ik zou over een paar dagen testen met kruidvat 2 voor 5 euro of een cb digital.
Die Pedictor early test is echt rommel. Ik heb echt al zoveel slechte verhalen over die test gehoord. Dan kan je beter die 2v5 zwangerschapstesten van het Kruidvat kopen. Die kunnen ook vroeg positief aangeven (voor je nod) Dus er is nog hoop
Ja ik lees nu inderdaad ook niks dan slechte dingen over die test. Wel raar dat mijn ha dan toch net die test aanraad. Achja prober vol te houden tot mijn nod en dan maar verder zien zeker.
deze testen staan inderdaad niet goed voorgeschreven! Je kunt proberen met een 2 voor 5 inderdaad!! Enne, geen bloed is goed!
De 2 voor 5 is veel beter dan die Pedictor early troep en nog eens troep. Al erg vaak geschreven dat toen we 11 jaar bezig waren net voor de mmm een test gedaan hadden positief ! wij erg in de war maar bleek negatief want paar dagen later zo ongi als wat. Staan idd genoeg negatieve berichten hier . Scroll maar eens hier in het deel. Erg ver terug waren er veel topics over. Succes verder .
Geen bloed is inderdaad goed. (zoals iemand hier boven ook schrijft) Ik heb ook een aantal keer al voor mijn NOD getest en negatief (werd wel steeds ongesteld daarna) Nu, vandaag getest, want nog geen ongi te bekennen en een heeeele lichte tuurstreep (fingers crossed) maar dat is dus op mijn NOD. Denk als ik nu weer paar dagen eerder getest had dat het weer negatief was. Als dit een positieve test is/word dan ben ik dus iemand die laat HCG aanmaakt... wie weet jij ook wel?! Ik zou het dus echt even afwachten.....
Ik testte op mijn NOD met kv 2v5, het tweede streepje was best licht en ik denk niet dat ik 3 dagen van te voren een positieve test had gehad. Toch was ik zwanger. Zou toch ook nog even een testje met kv doen, je bent nu natuurlijk alweeer een dagje verder.
Ik wacht af tot dinsdag (mijn nod). Dan doe ik een kv 2 voor 5, heb ze al klaar liggen. ik ben in oktober al eens zwanger geweest. Toen teste ik 1 dag na nod negatief kv 2 v5. bloedtest gaf toen een laag hcg gehalte aan, 2 dagen later wel een streep op kv test en positieve CB met indicator. Mijn hcg was echter een week na nod nog maar 190 en het is dan ook jammer genoeg mis gegaan. Ik blijf pijnlijke (.)(.) hebben en sinds deze namiddag ook terug een stijf gevoel in mijn baarmoeder en af en toe steekjes vooral links. We wachten af, ik hoop dat het deze maand gelukt is en anders maar weer op naar de volgende ronde zeker?
Al het negatieve over predictor early is dat hij vals positief test... Wil je niet ontmoedigen natuurlijk maar als die test geen hcg bespeurt is het waarschijnlijk ook (nog) niet in de maak. Zou natuurlijk wel kunnen zijn dat je ei later was dan je dacht! Ik hoop t natuurlijk wel voor je!
Hoi noukytje, ik heb een paar dagen geleden ook de predictor early test gekocht en heb hem hier nog liggen ik heb nog niet getest deze ronde. ik wist helemaal niet dat er zo negatief over de predictor early test gesproken werd.. ben wel blij dat ik het nu weet en twijfel dan ook om te testen met deze test. ik zie dat we gelijk oplopen kwa cyclussen ! spannend ik hoop dat je alsnog positief test !
Het denk dat het hier weer ijdele hoop was. Net de testdrang niet kunnen bedwingen en een kv 2 voor 5 gedaan. Dinsdag is mijn nod en ik zie alleen maar een omo witte test. Wel raar dat mijn borsten nog gevoeliger en pijnlijker zijn dan met de korte zwangerschap in oktober, zal wel zijn omdat mijn ongi eraan komen denk ik dan. Of ik moet terug zo'n lage hcg hebben maar dat is natuurlijk ook weer geen goed iets he. Toen teste ik pas 1 dag na nod positief met kv.
ik zie zelf ook niks. Terug met d e voetjes op de grond dus. Het was wel nog 2 dagen voor nod en met niet zo geconcentreerde uringe maar dan nog. Ik wacht op mijn ongi nu en op naar de volgende ronde. Hopelijk mag dat dan wel onze ronde worden!
Weg onzekerheid hier, ongi is begonnen. Op naar de volgende ronde dan maar. Pfff ik ben het wel zat dat mijn lijf me elke keer opnieuw zo voor de gek houdt. Iemand tips om er minder mee bezig te zijn want mij lukt het niet