Andere cyclus voor zwangerschap....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door toet, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Voor dat ik zwangerschap werd van Sophie had ik standaard een cyclus van 29 dagen...en nu heb ik standaard een cyclus van 34 dagen...van Sophie was ik gelijk zwanger...maar nu ik een cyclus heb van 34 dagen vraag ik mijn toch wel af of ik weer rap zwanger zou zijn.....wat denken jullie? en heeft iemand dit ook?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    voor mijn eerste zwangerschap was ik compleet regelmatig op 31 dagen. Na deze zwangerschap zat ik op een cyclus van eh...tussen de 35 en 50+ dagen. Ben wel van 1 keer onveilig klussen toen zwanger geraakt (net als van de eerste overigens). Na m'n tweede zwangerschap was ik weer regelmatig op 33 dagen. Daarna aan de pil gegaan. Na het stoppen met de pil was ik weer onregelmatig, blijk ik PCO te hebben en ben ik inmiddels al een jaar bezig voor een derde. Dus..tja...zo lang je regelmatig bent denk ik dat je een goeie kans maakt om weer redelijk snel zwanger te raken. Aan je cycluslengte en regelmaat zal het in elk geval niet liggen. Een portie geluk is wel altijd fijn ;)
    Succes!

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Toen ik zwanger wou worden van Stijn had ik altijd een cycles van precies 30 dagen maar dat kan ik nu helaas niet meer zeggen :(
    De eerste 2 rondes waren netjes 30 dagen, daarna 2 keer 34 en de laatste rond waren het veels te veel dagen.
    Ik hoop dat er weer wat regelmaat in komt.

Deel Deze Pagina