Andere cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miesjuh91, Mar 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miesjuh91

Miesjuh91 Lid

Dec 29, 2014
    31
    0
    6
    Voor de pil had ik al een hele regelmatige cyclus, met de pil ook weer.
    Sinds december ben ik met de pil gestopt, en je raad het misschien al.. weer een hele regelmatige cyclus. Een cyclus van 25 dagen nu al voor
    4 maanden achter elkaar.

Nu kreeg ik altijd s'ochtends mijn menstruatie, is altijd zo geweest. Maar vandaag was mijn NOD, geen menstruatie. Voor de zekerheid vanmiddag een testje gedaan maar die was helaas negatief. Kan het zijn dat mijn lichaam nog geen voldoende hCG heeft aangemaakt, of zou ik nu toch voor het eerst een andere (langere) cyclus hebben?

Qua kwaaltjes en klachten kan ik jullie niet veel vertellen, dat is zowat iedere maand anders. De enige rode lijn wat ik erin kan ontdekken is dat ik 3 a 4 dagen voor mijn menstruatie gevoelige borsten en krampen krijg. Deze had ik dit keer ook, alleen al veel vroeger.

Wat denken jullie?

2. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

Jan 25, 2014
    1,006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee miesjuh! Zwanger of langere cyclus... Weet je inmiddels al meer?

3. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,151
    3,027
    113
    Nederland
    Weetje wanneer je eisprong altijd komt? En wanneer die dit keer is geweest?

4. Miesjuh91

Miesjuh91 Lid

Dec 29, 2014
    31
    0
    6
    @Boefje2012
    Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden, dus nog maar eens getest ( weer negatief) Gebruik de testen van de kruidvat, misschien eens een andere gebruiken of maakt dat geen verschil?

@Melanii
    Nee geen idee, dit keer echt niet gevoeld. Omdat dit pas de tweede ronde voor ons wilden we nog niet met ovulatietesten in de weer gaan. Voel nu wel van alles ( gespannen borsten, hoofdpijn, kramp, opgeblazen buik, misselijk bij sommige geuren) maar ik wacht het nog wel eventjes af. Probeer mezelf niks aan te praten vooral omdat dit ook allemaal kwaaltjes van de menstruatie kunnen zijn, maar is wel lastig.

5. Miesjuh91

Miesjuh91 Lid

Dec 29, 2014
    31
    0
    6
    Vandaag toch wat bruin bloedverlies, mijn menstruatie zal vast wel doorzetten. Jammer..
    Aankomende maand toch maar eens ovulatietesten in huis gaan halen

6. Mo1986

Mo1986 Lid

Mar 15, 2015
    5
    0
    0
    Vervelend zeg! Ik had dit ook ongeveer de 6e maand nadat ik gestopt was met de pil. Ik was drie dagen over tijd en dacht eigenlijk wie weet ben ik wel zwanger. Echter werd ik het toch en nu na een week gisteren weer een dag.. ben volgens mij nogal ontregeld. Verder ook puistjes op mijn wangen..
    Succes! Hoop voor jullie dat het snel 'raak' is

7. Miesjuh91

Miesjuh91 Lid

Dec 29, 2014
    31
    0
    6
    Die onzekerheid vind ik het ergste @MO1986 natuurlijk zouden we graag gelijk zwanger worden maar heb liever dat mijn menstruatie gewoon doorzet op de verwachte dag, dan dat je drie dagen lang in spanning zit van 'zou het?'
    Heb nu een cyclus van: 26-25-25-28, snap het ook niet echt meer nu..

8. Mo1986

Mo1986 Lid

Mar 15, 2015
    5
    0
    0
    Ja idd, die onzekerheid is het het ergste!

Sterkte hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Share This Page