Das waar ik kwam ook zelden tot nooit bij de HA maar nu idd met die kleine let je er toch wel meer op
ja die foto's is zodat ze precies kunnen zien of er iets mis is en zo ja, wat. was bij mij ook, maar dat werd volledig vergoed door de verzekering. stelde ook niet zoveel voor hoor, gewoon boven en onderkaak foto.
Ik ben ook pas verhuisd en heb een nieuwe huisarts en tandarts. Huisarts kon je bij ons op internet een inschrijfformulier invullen en dan werd je als patient aangemeld. Als je het wilde kon je ook een kennismakingsgesprek doen. Ik heb dit laatst wel gedaan omdat mijn zoontje ziek is geworden en zij dus allemaal brieven enzo van het ziekenhuis kreeg en ons eigenlijk helemaal niet kende. Tandarts heb ik gewoon gebeld naar de dichtsbijzijnste en gevraagd of ze nog patienten aannamen. Maar ja ik ben ook niet bang voor de tandarts dus dat is dan anders. Je zou dat gewoon kunnen vragen als je belt.
je kan ook op de telefoongids.nl kijken naar adressen van tandartsen en huisartsen in de buurt. zou ik eerst bellen of ze idd nog niet vol zitten. maar als de tandarts niet verplicht is om een nieuwe te zieken zou ik bij mijn oude blijven als je die fijn vind. 2x per jaar 30 min rijden maakt dan ook niet zo uit toch?