Hoi meiden, Mijn zoontje wordt bijna 3 jaar en drinks sinds 1 jaar uit een rietjesbeker met handvaten van een bepaald merk. Elke 3 maanden koop ik een nieuwe omdat er toch viezigheid op plekken gaat zitten waar je het lastig weg krijgt. In de afgelopen tijd heb ik weleens een andere beker of een pakje met een rietje geprobeerd maar dit weigert hij. Dan drinkt hij dus gewoon helemaal niet!!! Ik heb er al een beloning tegenover gestelde en hem zelf een beker laten uitzoeken maar niets werkt. Nu wil het dat zijn favoriete rietjesbeker niet meer gemaakt wordt en hij echt aan vervanging toe is. Help! Iemand tips?
lastig zeg, tja ik zou zeggen toch proberen om een gewone beker te kopen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik. misschien uitleggen dat dit de laatste rietjes beker was, het dan samen in de kliko gooien, en dan toch nog eens een beker samen uitzoeken. Heel veel succes.
Tegen je zoontje zeggen dat ze niet meer gemaakt worden EN dat hij vast moet oefenen met een gewone beker voor als hij volgend jaar naar school gaat? En daarna samen een leuke beker uitzoeken alvast vokr als hij naar school gaat waar hij mee mag "oefenen" .. Of juist uit jouw glas laten drinken.. Even zien waar hij vatbaar voor is Al gok ik dat hij het op zich best kan als ik jouw verhaal zo lees maar vooral gewoon niet wil Misschien is zo'n dubbelwandig glas met glittertjes of andere dingetjes erin wel iets dat hij interessant genoeg vind?