andere energie maatschappij echt goedkoper?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik ben toen een keer overgestapt naar energie direct omdat het ''goedkoper'' was.. 1.. het was achteraf niet goedkoper.. 2: de service is zoooo slecht.. wil je klant worden.. bel 0800 blabla, voor andere vragen: bel 0900..!
    dus wij zijn er snel weer vanaf gestapt.. vreselijk.. blijf gewoon bij het oude vertrouwde eneco.. dan maar een paar euro meer betalen.. je hebt teminste nooit gezeik daar!

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Daarom zeg ik ook als je echt goedkoper wilt zijn, dan kun je het beste zelf iets aan je energieverbruik doen. Is ook nog milieuvriendelijk. Wat nou groene stroom, ik heb ooit een hele discussie gehad met een gast over het feit dat het eigenlijk geen groene stroom is. Het is gewone stroom maar je betaald extra voor innoverende projecten. Nou uh, dus niet. Ik vind de naam groene stroom misleidend. Ik doe liever zelf iets aan het milieu. D.w.z.: energie besparen, afval scheiden, milieubewust inkopen (spaarlampen, glasverpakking en weinig plastic), maar 1 auto hebben en veel met het OV doen...
    Denk je nou echt dat groene stroom kopen helpt. Dat is je geweten sussen en daar weten die dames en heren aan de andere kant van de telefoon goed op in te praten. Kan er allemaal aantrekkelijk uit zien maar die paar euro's? Laatst stond er zo'n flapdrol van de Nuon hier voor de deur. En ik erin getrapt want ik had iets ondertekend maar hij zei niet expliciet dat het om een contract ging. Stom, had ik kunnen weten. Vervolgens gelijk gecanceled per telefoon (waren ze nog verontwaardigd toen ik zei dat het een achterbaks trucje was). En wat denk je? Vervolgens krijg ik 6 brieven om te zeggen dat het contract is opgezegd. Nee, das pas ECHT milieubesparend al dat papier de deur uit.

Energiemaatschappijen en hun aanbiedingen, flikker toch op.

Voor sommige maatschappijen geldt trouwens dat je gewoon via Eneco stroom blijft krijgen, die zijn de leverancier en hebben dan een zakelijke overeenkomst met bijv. Nuon.

3. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    De NEM raad ik in elk geval niet aan, mijn schoonzus heeft er mega problemen mee. Moest ruim 200 euro pm betalen, in dr up, klopte niet maar het kon niet omlaag!
    Aanslag gehad van boven de 1000 euro,...na veel heen en weer gebeld was dat recht gezet, dacht ze, krijgt nu een aanslag van 1600 euro!

Je kan idd het beste zelf op je energy gebruik letten.

Ik betaal trouwens 15 euro transport kosten of hoe dat ook mag heten aan eneco omdat ik bij een ander zit.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij zijn heel snel weer terug gegaan naar de nuon die valt voor ons echt het meest goedkoop uit.

Deel Deze Pagina