Ik gebruik flessen van Avent (speen nr. 2), maar ze spuugt best veel. Zou een andere fles uitmaken b.v. Difrax?
Waarom gebruik je al flesspeen 2 als ik vragen mag? Misschien dat ze minder spuugt als je nog flesspeen 1 gebruikt? Of drinkt ze dan heel langzaam?
Ik heb die best een tijdje gebruikt (ze is nu 13 weken), maar die ging steeds dubbel en vaccuum doordat ze zo hard zoog. Vandaar dat ik nu sinds 3 weken speen 2 gebruik.
Speen 1 gaat hier al hard met jbpm...speen 2 1x perongeluk gebruikt..dramaaaa Hier speen 1 dus.. Als speen 1 niet werk zou je kunnen krijgen naar difrax met n s speen..
Hmm ja als ze hem steeds vacuum zuigt.. Hier is meneer nu bijna 6 maanden en drinkt nog steeds uit flesspeen 1.. Zuigt hem ook wel eens vacuum maar niet zoveel om te wisselen. Flesspeen 2 gaat hier helemaal niet, drinkt hij veel te snel en gaat hij ook meer spugen..
Ik had Nuby bij mijn eerste en ze spuugde, nah leek wel een fontein afentoe. Ben toen over gegaan naar Difrax en het was wat minder. Bij dochter 2 eerst Avent geprobeert, ook fonteinen.. Weer terug gegaan naar Difrax en het werd weer minder, ook de kramp.