wie herkent dit ook zijn het misch dan toch krampjes waardoor hij misch eerder wakker wordt... hij is nu 4.5 maand, keren dat ik rijstebloem geprobeerd heb leek hij onrustiger te worden. Hij heeft al genoeg voeding, 210-7, is flinke jongen, en slaapt meestal van 20- 4-6uur, en dan fles maar enkele keren tot 7uur, dus dacht misch met rijstebloem wel steeds tot 7,maar dan wordt hij nog eerder wakker wie nog meer,sorry mijn vraagteken doet het niet!
hoi, onze jongens sliepen beide ook niet langer als ze een fles met nutrix op hadden. geef het nu dus ook niet meer want ik zie het nut er voor ons niet van in. een gouden tip heb ik helaas niet voor je, onze jongens sliepen beide al snel door. joyce
Hier ook een jongetje dat eerder wakker werd na een fles met rijstebloem. Snel de deur uitgedaan dus. Hij kreeg er ook onwijze krampjes van.
ok bedankt! naja denk dan idd toch krampjes ofzo..iedereen maar leuk van rijstebloem erbij en langer slapen...nou gaat helaas dus niet bij iedereen op!
Hier slaapt ze er ook niet langer, ook niet korter maar waarom vol proppen met rijstebloem als het geen zoden aan de dijk zet dus ik geef het ook niet meer.