andere fles

Discussion in 'Flesvoeding' started by butterfly24984, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik gebruik nu al een tijd de dyfrax fles vanaf 6 weken (nu is hij 4mnd)
    de kleine drinkt hier prima uit
    maar er zijn hier al 2 flessen kapot :( het gaat om de gekleurde flessen
    ik zit er dus aan te denken om over te stappen op een andere fles
    zou dit na z,n tijd problemen opleveren?

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoi!

Hier hebben we ook wat flessen uitgeprobeerd. De difrax, die ging ook goed maar inderdaad heel snel stuk. heel eventjes hebben we de aventfles gehad, die vond ze fijn maar ze is helemaal verzot op de Nubbyfles. Hij is nog niet kapot en ook fijn vast te houden. Hij is ook heel breed dus je kan makkelijk de flesvoeding of pap erin doen..:)

3. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

Dec 29, 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Wat is er kapot aan dan?
    Hier ook difraxflessen en op zich geen klagen; wel gehad dat de maataanduiding vervaagde, maar na contact met de klantenservice kon ik deze flessen zonder problemen omruilen bij de drogist.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik vraag me ook af wat er kapot aan is/gaat?
    Ik gebruik ook de Difraxflessen maar geen problemen mee gehad.

Anders misschien even contact opnemen met Difrax?

5. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Als je contact opneemt met de klantenservice van Difrax krijg je nieuwe flessen thuisgestuurd.

6. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

Feb 15, 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook Difrax en me zoontje pakt dus echt geen andere.. Nu hadden we pas ook een probleempje.. Mijn vriend wou de dop eraf halen en mee dat hij dat deed brak heel het boven stuk af dus ook waar je heel de speenhouder opdraait, nu had ik geen andere difraxfles op voorraad alleen maar avent maar dat heeft wel anderhalf uur geduurd dat hij um leegdronk want hier was meneer dus niet tevreden mee:D Dit was ´s avonds gebeurd dus konden dus ook niet meer naar de winkel:) De volgende ochtend ben ik gelijk naar prenatal gereden om een nieuwe fles te halen en heb er maar gelijk 2 meegebracht dus nu hebben we er een op voorraad;) De fles was 3 en halve maand oud en nu las ik dat ik dus ook gewoon naar difrax had kunnen bellen en dan had ik hem vergoed gehad? Kan nu niet meer want heb um weggegooid maar voor in het vervolg als nog is zoiets gebeurd dan kan ik dat wel doen.

7. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    hier ook gehad met de gekleurde, allemaal nieuwe gehaald en opnieuw hetzelfde probleem :S
    contact opgenomen met difrax en kreeg binnen een week (!) nieuwe flessen opgestuurd, allemaal witte dat wel maar doen het nu al een jaar prima!

8. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Je kan ook de difrax speen gewoon in een andere fles zetten..?
    Dan blijft het toch t zelfde voor je kindje alleen een andere fles

9. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

Feb 15, 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan moet de speen wel passen en die past niet op een aventfles want die is veel breder;)

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Kun je een jaar met 1 fles doen? zoontje is nu 6,5mnd oud en heb nu al de 3de fles in gebruik... vind t wel fijn na een tijdje weer nieuwe fles. Na een tijd gebruiken word de fles toch oud, gaat mankementen vertonen zoals lekken bij ring wat je op de fles draait met speen eraan of vacuum zuigen door onderstuk etc.

Hier nog geen kapotte gehad, maar wel dus mankementen na tijdje dus vervang ze om de zoveel tijd voor een nieuwe.

11. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

Feb 15, 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat onze zoontjes van de zelfde dag zijn!:D Wat leuk om dat te zien:)

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female

De speen zelf he... Niet de ring incl. Speen...
    Heb nl ook een aventfles thuis en dag past gewoon hoor..:(

13. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

Feb 15, 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar net de speen ja.. Mijn zoontje heeft de kersvorm en die past niet op die brede ringen van avent maar misschien heeft jou kindje de brede speen van difrax?

Share This Page