Ik zoek inspiratie Ik irriteer me al een tijdje aan het stukje boven de deur van de woonkamer naar de gang. Nu ontstond vanmiddag mijn briljante plan om dat af te gaan plakken met schoolbordfolie, maar nu zoek ik een leuke quote om daar op te schrijven. Ik ben allergisch voor 'home sweet home' of 'live, laugh, love' achtige quote's, ik zoek echt iets origineels, grappigs, geks, iets waar je vrolijk van wordt. Op dit moment kom ik niet verder dan 'have a nice day', maar die vind ik ook veel te saai. Het is maar een klein stukje, dus langer dan 1 zin wordt niet mogelijk. Wie heeft een leuk idee?
Ik hou ook niet zo van teksten, maar als je googled op vtwonen teksten en dan bij afbeeldingen kijkt staan nog wel leuke bij, of van relax mama: die andere moeders doen ook maar wat....
Ik hou ook helemaal niet van teksten, maar ik kan niet tekenen wanneer mijn leven er vanaf hangt. Dus ik hoop een tekst te vinden die de uitzondering is en wel in huis mag komen
- Niets is zo genant, als een spreuk aan de wand. - 't Is ok nooid goet. - Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.