Hallo, Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg mijn banner niet geplaatst. Krijg steeds foutcodes. Kan iemand me helpen? Dit is mijn code voor de banner: Alvast bedankt! Marleentje26
Ik heb precies hetzelfde bij de banner van bortsvoeden.info! Zie onderwerp "Banner" Maar het moet wel mogelijk zijn, want ik heb al iemand gezien met zo'n banner op deze nieuwe site!
ha, ik ben erachter (heb even zitten uitproberen voor je)! Je moet even de PseudoHTML, UBBCode™ of BBCode van je ticker pasten bij de handtekening. Ik denk dus dat je een nieuwe banner moet aanmaken en dan eventjes bovenstaande kopieren en dat dan plakken in je handtekening (kun je hier vinden bij gebruikertinstellingen) Succes, ik hoor het wel als het niet lukt)
Hoi Taliaa, Ik weet niety hoe ik het moet doen. Heb het geprobeerd maar dat gaat niet. Dit was al een nieuwe banner. Kun je hem niet voor me aanpassen en dan naar me terug zenden? Ik stuur je wel een pb. Alvast bedankt, Groetjes Marleen
ha marleen, ik weet niet hoe ik het moet aanpassen, maar geef me maar je info, dan maak ik een nieuwe ticker voor je aan, hopelijk lukt het dan wel. (had je het geprobeerd zoals ik zei, of was ik niet helemaal duidelijk?) Liefss, Taliaa
Hai Ik krijg mijn avatar en Banner dus ok niet geplaats hij zegt dat mijn avater mislukt hij si 80 bij 80 ,en mijn banner doet het ook niet meer en ik zie of snap niet hoe ik hem moet aanpassen Dit is mijn banner de code dan
Borstvoeden.info/tickers/ - De Nederlandstalige ticker site klik op bovenstaand link, dan het gedeelte kopieeren wat onder het kopje PseudoHTML, UBBCode™ of BBCode staat. Het gekopieerde dan weer in je handtekening plakken en dat móet het lukken!!!
heb het even uitgeprobeerd en het lukt bij mij, alleen tja, in ben niet 7 weken 6 dagen zwanger, dus heb er niks aan
@ patrieske, geen idee zoals ik zei, ik ben ook een pc leek, maar heb alleen even met die andere banner gepuzzeld en daar ben ik uitgekomen... ik zal mn man even vragen, haha
heb even voor je gekeken, op zich kun je de url wel copy pasten, maar je plaatje is te groot (is nu 27 kb, mag max 9.8 kb zijn). Dus die moet je eerst even verkleinen en dan de url plakken! Succes
Hai Bedankt........ Ik ga het proberen,mocht het niet lukken ,iemand van hier hefetd e banner gemaakt voor mij kan jij hem dan kleiner maken,of zeggen hoe ik het moet doen,wat erg dit zeg hahaha Xje
Vraag me niet hoe het kan. Heb niets meer gedaan en nu staat er ineens de juiste banner onder haha Maar bedankt voor je reactie Taliaa
Nou, mij lukt het nog niet hoor.... Dit is de link naar mijn banner... Ik heb nu gewoon de link in mij tekstblokje gezet ipv waar je de url in moest vullen. Nu doet hij het wel.