Ineens onzeker of het geslacht wel klopt..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vlinderr, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bij de 20 weken echo kregen we te horen dat we een meisje krijgen. Dat was voor 98% zeker volgens de echoscopiste.....maar ik begin ineens te twijfelen. Ben ineens bang dat ze het niet goed gezien heeft. :) Zou het zo balen vinden als je van een meisje uit gaat, leuke roze kleertjes gekocht hebt, en dan ineens een jongen krijgt. ;)
    Zouden jullie een extra echo laten maken?

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ja zeker weten, bovendien is het rond de 25 weken erg mooi om je kindje vast in 3d te bewonderen; ik heb het pieletje van mijn aanstaande zoontje ook meermaals moeten zien op de echo voordat ik het echt geloofde.

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik denk dat iedereen die twijfel wel heeft zo af en toe.
    Als je een 3d echo laat maken of bij andere eventuele echo's kun je altijd wel even vragen of het nog een meisje is.

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Haha die onzekerheid heb ik ook :D Wij krijgen binnenkort van mijn schoonouders de pretecho en ik fantaseer nu al hoe hard ik ga lachen als blijkt dat we een jongetje krijgen :D

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    wij kregen met 16 weken te horen dat het voor 85% zeker een meisje zou worden.. omdat ik ook al heel lang het gevoel had dat het een meisje was durfde ik wel gelijk roze kleertjes te kopen maar hoe dichter ik bij de 20 weken echo kwam hoe meer ik bang was dat het toch opeens een jongen zou zijn..

ik durfde de kaartjes niet meer van de kleertjes af te halen voor het geval dat het een jongen was kon ik ze dan nog ruilen.
    gelukkig was het op de 20 weken echo heel duidelijk te zien dat het echt een meisje was dus toen ik thuis kwam heb ik gelijk alle kaartjes van de kleertje afgehaalt haha.

we hebben 23 augustus nog een herhaling van de geslachtsbepaling omdat ze het toen niet voor 95% zeker durfde te zeggen mochten we gratis terug komen en eind sep laten we nog een 3D echo maken..

ik zou als ik jou was indd nog een echo laten maken als je zo twijfelt.

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Bij ons vertelden ze met de echo 85% een meisje.
    Ik had de hele tijd het gevoel het wordt een jongen dus het was echt omschakelen voor mij.
    Toen ik in een later stadium nog een groei echo kreeg vroeg ik nog kun je geslacht nog een keer laten zien, maar de Gyn zei daarvoor ben je nu niet hier.
    Uiteindelijk met de keizersnede kwam er een mooi ZOON ter wereld!!!!
    Ben blij dat ik naast een eerste meisjes pakje ook een neutraal pakje had ingepakt!
    Gelukkig hadden we voor een neutrale kamer gekozen.
    En vriendlief kon in de kraamperiode een hele nieuwe gaderobe gaan kopen

7. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Hier ook hoor! De echoscopiste bij de 20 weken echo dácht een meisje, maar kon het niet helemaal goed zien, en toen paar dagen later een pretecho laten maken (2d) en de echoscopiste zei 99% zeker een meisje maar toch slaat hier af en toe de twijfel toe! Ik overweeg ook nog een echo, maar aan de andere kant... dan blijf je misschien wel bezig..

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier al 3 x gezegd met 80/85% een meisje maar ik laat maandag voor de zekerheid toch nog een echo maken....ik heb al teveel gehoord dat ze het toch fout hadden (vooral bij een meisje)

en met 34 weken nog een echo voor de fun....

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier werd met 14 weken gezegd het is een jongen voor 100% gisteren 3d echo gehad met bijna 17 weken en het is nog steeds een jongen!

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Gyb vertelde me van de week: ik geloof dat ik wat zie uitsteken. maar dat kan ook wel de navelstreng zijn..... Mmmm
    5 min later zegt ie ineens ga er maar vanuit 90 % dat het een jongentje is.
    Dus hier ook wel een kleine twijfel hihi
    Over 5 weekjes doen we een pret echo en daar ga ik het normaals vragen!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou ook voor een pretecho gaan.

Hier durfde we de muur van de kamer pas te verven nadat we bij een 2e echo nogmaals het geslacht te horen kregen. Op 1x (ook al is dat 98%) zou ik niet durven vertrouwen. Maar bij vrienden is het ook mis gegaan.
    Maar die echoscopist durfde zelfs te zeggen indertijd, toen ze twijfelend vroegen 'zullen we nog voor een pretecho gaan?' : Denk je soms dat ik m'n vak niet versta?! Ik weet écht wel wat ik zie...
    Nouja, blijkbaar niet dus achteraf... Zoontje kreeg de kamer van z'n zusje, omdat een meisje werd verwacht. Dus ik durf niet op 1 echo te vertrouwen ;) tenzij ik zelf met eigen ogen heel duidelijk gezien zou hebben wat het was. Maar op 2d vind ik dat erg moeilijk te zien.

12. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Jeugdhulpverlener/kindercoach
    Ik durfde na de 3e (!!!) keer horen dat we een dochter gaan krijgen te geloven dat het zo is. En toch, heb ik nu nog steeds af en toe mijn twijfels. Nu is het 5x gezegd, waravan 2x niet zeker en denk ik wel dat het klopt. Vandaag bij de 3d echo zei de vk ook dat het een meisje is en dat zagen we dit keer zelf ook weer.

Wel hoorde ik gister een verhaal van iemand die 1 dag minder ver is als ik, die had met 20weken gehoord dat het een meisje was en 2dagen geleden bleek het toch een jongen! ik zou dus niet op 1 echo vertrouwen.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik krijg manlief niet zover :(, hij vindt het zonde geld en ik wil zo graag een 3d echo!!
    Met 34 weken heb ik een extra echo, omdat de placenta laag en aan de voorkant ligt. Deze echo doen ze inwendig. Zouden ze het geslacht dan ook nog kunnen zien??

Deel Deze Pagina