hallo meiden, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. ik vind het zo vreemd. dit is mijn eerste cyclus na de pil (die ik een half jaar heb geslikt) en ik zit op dag 36. hiervoor was mijn cyclus gemiddeld 38 dagen. ik heb deze hele cyclus nog geen vruchtbaar slijm gehad, tot vandaag. ik veegde af na het plassen, toen zag ik een glanzende laag op het wcpapiertje. toen ik met mijn vingers daar beneden voelde, was het doorzichtig en ik kon er draden van 5 cm van trekken. is dit altijd een teken van een naderende eisprong? of kan het ook een andere reden hebben? ik zou het zo raar vinden om op dag 36 ineens vruchtbaar te zijn.. hoop dat jullie mij iets meer duidelijkheid kunnen geven : liefs, madelon
Hoi Madelon, Het kan idd vruchtbaar slijm zijn, maar veel afscheiding kan ook een voorloper op de menstruatie zijn. De eerste paar cycli na de pil is je lijf behoorlijk ontregeld en moet de hormoonhuishouding weer op peil komen. Je lijf reageert dan behoorlijk vreemd en je hebt vaak een hoop rare symptomen. Geef je lijf lekker de tijd om op orde te komen en klus lekker veel en wie weet hoe snel je mama wordt heel veel succes! Groetjes Elke
hoi elke, ik weet t, van het ontpillen. maar ik ben maar een half jaar aan de pil geweest.. daarvoor ook al eens gestopt en toen had ik ook meteen een normale cyclus. nou ja , gewoon afwachten maar.