Hallo allemaal, Ivm diabetes type 1 word ik met 38 weken ingeleid. Ben nu 36,5. Vanmorgen met gyn alles besproken. Nu wordt op 12 juli ballonnetje geplaatst. Grote kans dat hij dus de 13e wordt geboren. Nu zit ik al de hele dag dat dit niet goed voelt. Is dat een hele rare gedachten van mij? Wil geen zeikerd zijn.. Zit er echt mee.. Hoor graag jullie mening! NB: zal nog even duidelijk vermelden dat ik het fijn vind dat ik word ingeleid. Gaat erom dat ik hoogst ga bevallen op de 13e. Groetjes Priscilla
Ik ben ingeleid met 38 weken en was er heel blij mee. Ons mannetje is kerngezond! Wat voelt voor jou precies niet goed dan?
Ben heel blij dat ik word ingeleid, dat is het niet! Gaat om de datum.. De 13e.. Voelt gewoon niet fijn.. 12,14,15,16 alles is goed maar niet de 13e! Schaam me er bijna voor, maar zit me niet lekker..
Maar ehhhhh.. stel dat je de 13e spontaan zou bevallen? Er zijn honderduizenden mensen geboren op de 13e. 13 is alleen maar een getal om onderscheid tussen de dagen te kunnen maken, de betekenis zit alleen in jouw hoofd. Laat die gedachten lekker los en geniet nog even van het zwanger zijn (en trouwens, je hoeft helemaal niet ingeleid te worden en je mag ook tot 39 weken wachten, of tot 40, wat jij wil, het is jouw lichaam en jouw kindje. En als de dag niet goed voelt, wat natuurlijk kan, al vind ik de datum persoonlijk een beetje een vreemde reden, dan geef je toch aan dat je een paar dagen later ingeleid wil worden, i.p.v. te gaan 'klagen').
Tja, wat boeit het welke dag het zal zijn. Vind het idd vreemd dat je daar moeite mee hebt. Of beter gezegd, jouw gevoel erbij kun je misschien weinig aan doen, maar je kunt er wel voor kiezen dat niet te serieus te nemen.
Ik zou er zelf geen probleem van maken, het is maar een getal. Maar mocht je het echt heel problematisch vinden, dan kun je wellicht aan je gyn vragen of je een dag eerder of later ingeleid kan worden?
Ik ben ingeleid met 38 weken vanwege zwangerschapsvergiftiging. Mijn lichaam kon de zwangerschap ook niet meer aan. De inleiding ook niet! Mijn lichaam was er niet klaar voor en de ontsluiting bleef steken op 4cm dus is ze gehaald met uiteindelijke keizersnede. de kleine deed het super! De gyn zei tegen me dat inleiden wel 5 dagen in beslag kon nemen! Bij mij duurde het 2. Als die datum je in de weg zit kan je dit evt bespreken! Maar de gezondheid van jou en de kleine gaat natuurlijk boven alles.
Zou mij er niet druk om maken. Ik ben zelf jarig 13juli... En er is niks geks of raars met mij😉 Suc6 met je inleiding!
Het kan ook snel gaan en dan ben je op de 12e bevallen en het kan veel langer duren en dan is het de 14e....zijn ook vrouwen die 4 dagen over inleiden doen.. Ik zou me echt niet druk maken om de datum! Meer of je het inleiden zelf ziet zitten... Maar goed ik ben niet van die bijgelovige dingen, dus waarschijnlijk heb je niets aan mijn reactie Als het je echt dwars zit kun je het met je gyn bespreken, misschien wil jij je ook wel 2 dagen later inleiden ofzo... Maar geen idee of ze daar gehoor aan geven om deze reden.
Het valt gelukkig niet op vrijdag 😉 Ik ben zelf van de 13e werd zelfs op vrijdag de 13e 13 jaar haha.
Ach. Het kan sneller gaan of langer duren. Ik ben op een woe ochtend ingeleid en pas vrijdagavond laat bevallen. En al is het de 13e, dat interesseert je echt niet meer als je je ukkie in je armen hebt