Dag Moeders, Ik heb zo'n drukke dochter,ze is erg onverzichtig en valt elke dag wel een keer hard op haar hoofd of lip,soms heb ik het gevoel dat ze niet goed kijkt. ze is zo'n losgeslagen iets klimt overal op en vooral overal op staan. Het is echt een gevaren kind,had zelf toch wel gedacht dat een meisje wat rustiger is,maar niet dus.
Kan je de hand schudden ik heb een zoon die net zo is haha. Overal bij opklimmen e.d. ziet nergens het gevaar in e.d. En ook tanden door de lip, bulten op het hoofd, blauwe plekken noem maar op... en als hij valt denk ik dat doet hij nooit weer dus maar hij gaat staan en klimt er net zo goed weer op Vooral op stoelen en tafels klimmen is nu heel erg in! Ik hoop dat het weer snel opknapt en het lente gaat worden dan kan hij weer buiten gaan ravotten. Ik wil achterhuis een grasveld maken voor hem met een klimtoestel met glijbaan en zijn speelhuisje e.d. Een klimtoestel op de tegels zie ik niet zitten haha dus stenen eruit dit voorjaar en gras inzaaien
Hahhaha Volgens mij kan ik mijn frustratie meteen bij jou posten ,want jij reageert altijd,het ergste vindt ik dat ik een meisje heb,het is echt gewoon een knul haha ze heeft ook leuke dingen hoor,maar had me toch iets anders ingebeeld,bijv.gezellig op mama's schoot en boekje lezen. en dat vallen vindt echt heel zielig voor haar
Als ik mijn moeder moet geloven was ik vroeger ook een halve jongen haha. In de bomen klimmen en heb alle sloten bekeken van het dorp e.d. Mijn moeder zegt altijd ik had een halve jongen en nu ben ik helemaal een vrouw hoor dus komt wel goed met je dochter! Mijn zoon heeft ook een vrouwelijke kant nl. Hij is enorm Schoon! 1x knoeien en dan poetst die alweer met een doekje en stofzuigen is zijn grote hobby! denk dat alle kinderen wel een vrouwelijke kant en mannelijke kant hebben maar bij de ene is het meer aanwezig dan bij de andere... Onze kinderen lijken idd erg opelkaar hoor want jij zet wat neer en ik herken het altijd meteen!!! Zou er al neer zetten: Kan ALWEER jou de hand schudden haha.
Hier ook een brokkenpiloot. Hij zit overal in, op, onder .Soms zit hij zo onder de blauwe plekken,dat als we ergens naartoe gaan bv dreumeszwemmen dat ik me wel eens schaam.Hij soms zoveel blauwe plekken op zijn benen dat het wel lijkt of wij hem mishandelen. We hebben nu al voor het voorjaar rubberen tegels gekocht om buiten neer te leggen bij zijn glijbaan,want we zien anders de bui al hangen.