even een vraagje soms zie ik teksten met een hele andere kleur dan die hier in het schema staat hoe doen ze dat? ik heb vaak roze kleur maar ik zie ook andere kleuren roze bij sommige in het onderschrift. dus was even benieuwd hoe ze daaraan komen
Die zelfde codes in je onderschrift: Little miss Chaos loves to hit the bottle since 20-04-2008[/color ][/ b] Zo krijg je een 'magenta' (roze) onderschrift...
Als je [color= de naam van de kleur] hier je tekst[/color] invult Er zijn verschillende fora die hetzelde werken maar als je de namen van de kleuren een beetje weet, kun je dus op die manier veel verschillende gebruiken.
ah op die manier dus moet even op ander forum een leuk kleurtje zoeken en die code overnemen thanks meiden
Ja maar ik doe altijd een "snel antwoord" onderaan de pagina in dat witte vakje en typ dan gewoon uit mijn hoofd die codes erin.
Hihi Krokus; als je op nieuw antwoord drukt, kom je in het schermpje waarin je een bericht kan typen, boven dat witte vakje kun je de kleur aanpassen, de grootte, de dikte etc. Ik doe het met die code maar je kunt ook gewoon even je tekst selecteren en dan een andere kleur kiezen. Probeer maar eens.
oh dat uit mijn hoofd gaat me nog niet lukken denk ik maar goed ik zal eens gaan oefenen en zoeken of ik een forum kan vinden
ik ken alleen maar fora die dezelfde kleuren als hier hebben weet iemand een waar ik even een kleurschema kan bekijken?