Mijn cyclus is 31 dagen. Op dag 18 voel ik altijd de hele dag ovulatiepijn, precies 2 weken later wordt ik altijd ongesteld. Nu zei een ander lid hier tegen mij dat wat ik voel geen eisprong hoeft te zijn. Maar dat dat misschien het groeien van een eiblaasje kan zijn. En dat mijn eisprong misschien op een heel ander moment is. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen maand ook geen vruchtbaar slijm had die dag dat ik mijn eisprong had. Kan dit nou inderdaad zo zijn. Ik geloof het wel hoor maar ik dacht echt altijd dat die dag dat ik zo'n pijn had dat dat de eisprong was. Ik geef ook borstvoeding maar ik heb dus gewoon mn menstruatie. Kan de borstvoeding nu nog effect hebben op het zwanger worden? Ik ga deze maand wel ovu testen gebruiken. dat heb ik nog niet eerder gedaan. Ik ben al vanaf mei gestopt met de pil dus ik vind het lang duren. Mijn cyclus begon op 27 januari. Ik ga 9 februari beginnen met ovulatietesten.
hoi, Ik kan je niet echt helpen met je vraag. Maar ik heb zelf deze maand ovulatie testen gebruikt en bij mij komt er niet echt 1 of 2 dagen na buiten gesprongen dat ik ovuleer. misschien als tip tempraturen om je eisprong te vinden.
Hoi, Aan mij heb je ook niet veel, heb een beetje het zelfde probleem. Op de borstvoeding na dan Ik dacht ook elke maand mijn eisprong te voelen. De laatste paar maanden is mijn cyclus een beetje van slag en ben ik gaan twijfelen. vanaf volgende maand, want het is nu toch al te laat, ga ik het met ovulatie testjes proberen. Temperatuur meten lijkt me persoonlijk niks. Ik heb mijn banner ook maar aangepast aan mijn eisprong van gister. Tenminste ik ga er vanuit dat dat het was. Dan heb ik dus ook een cyclus van 35 dagen.. poeh he
Ik heb meestal de dag voor mijn eisprong ovulatiepijn. Dit uit zich in een opgezette buik en van tijd tot tijd steken. Waarschijnlijk voel ik dus de groei van de follikels en niet zozeer de eisprong zelf. Op de dag van de eisprong voel ik bijna niks. Trouwens, ook ik ben in mei vorig jaar gestopt met de pil We proberen sinds juli zwanger te raken..helaas nog zonder succes.
Over het algemeen is het zo dat de pijn die je voelt het springen van de follikel is omdat daar vocht bij vrijkomt wat in je buik terecht komt.
Hoi! Ik heb nu ruim een week geleden mijn koperspiraaltje laten verwijderen, dus heb 5 jaar lang nergens naar om hoeven te kijken. Ik wil nu mijn eisprong zien te achterhalen zodat we straks gericht kunnen mikken we willen eerst een paar opwarm rondes doen zeg maar haha. Ondertussen lichaam reinigen enzo. Maar goed, als inderdaad mijn banner over 13 dagen uitkomt, dan voel ik mijn eisprong heeeeeeel duidelijk! Dan heb ik geen ovulatie testen nodig Hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt!