Andere landen borstvoedingsvriendelijker?

Discussie in 'De lounge' gestart door mariekeg, 25 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Dat is wel heel goed geregeld daar!
    Ik ben ook een preutse doos hoor, zou me absoluut onprettig voelen om me om te moeten kleden als er ook mannen in dezelfde ruimte zouden zijn. We zijn niet in een sauna oid. Mannen en vrouwen gewoon gescheiden hoor.

2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wij hebben laatst met twee gezinnen (geen bekenden) om staan kleden in een grote kleedruimte van het zwembad. We vonden het allemaal wel praktisch om tassen niet ondersteboven te hoeven keren zodat we twee verschillende kleedruimtes in konden. Ik geloof niet dat ik bekeken ben.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Voor degene die zich niet om willen kleden waar mannen bij zijn. Hoe doe je dat dan op het strand?

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Niet. Bikini onder mijn kleding aan en als we gaan kleding er weer overheen.

Adje en tuc vinden dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Ik heb dan wel geen probleem met omkleden waar mannen bij zijn, maar op het strand kleed ik mijzelf nooit om.
    Gewoon bikini aan onder een jurkje, op het strand het jurkje uit doen, een half uur voor je naar huis gaat niet meer in de zee maar lekker zonnen, jurkje weer aan en klaar.
    Dat gedoe op het strand met een handdoek om je heen, natte voeten waardoor het zand weer in je onderbroek blijft plakken, als je dat zand er vervolgens af hebt geschud blijft je onderbroek vervolgens weer ergens halverwege je linkerbeen plakken, wil je hem rechttrekken, blijkt er ook opeens zand aan je handen te zitten waardoor je hele linkerbeen opeens een plaatselijke scrub behandeling krijgt en als je dat vervolgens met je handdoek wil afvegen struikel je net waardoor je wijdbeens op de grond valt in het zand, met je onderbroek nog halverwege je benen... hier bedank ik liever voor!

DQueen en Jackie87 vinden dit leuk.
  6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    :roflmao::roflmao: Ik ben een beelddenker, zie dit echt helemaal gebeuren :D

Cin85 vindt dit leuk.
  7. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Op de wc omkleden of in de auto of bikini laten drogen en dan jurkje eroverheen. Ik ga echt niet naakt op het strand staan ;)

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Omkleden op het strand? Ik ga daar met een jurkje oid over m’n zwemkleding heen en dat gaat er gewoon weer overheen bij vertrek. Ik heb nog nooit iemand zich zien omkleden op het strand.

Adje, suus1983 en tuc vinden dit leuk.
  9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga gewoon niet naar het strand ;)
    Maar op vakantie bij het zwembad zorg ik ervoor dat ik droog ben voor we weggaan. (Of een badlaken om en terug naar de tent, maar dat gaat niet als je van het strand komt ;))

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij CP, Landal en zo heb je ook vaak van die familiekleedkamers waar meerdere gezinnen in zouden kunnen. Ideaal met kinderen.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij deden dit vroeger ook toen de kinderen kleiner waren. Nu niet meer nodig, maar eigenlijk zijn die grote kleedkamers veel fijner, lekker de ruimte om je af te drogen en om te kleden.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee, maar ik kan me wel héél goed voorstellen dat iemand anders dat wel heeft.
    Naar het strand ga ik niet, vind ik echt vreselijk, maar anders zou ik alvast een bikini aandoen of even een handdoek omslaan.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik zag dat dinsdag op het strand wel, twee dames die zich gewoon pontificaal uitkleedden en weer aankleedden, handdoekje om hun middel en bikinibroekje voor onderbroek verwisselen. Ik vond het wel stoer van ze, zelf zou ik dat niet durven en droog gewoon ruim voordat we naar huis gaan op en trek er dan iets overheen aan.

14. DQueen

DQueen Niet meer actief

Inderdaad super netjes! Hier ga je met zwemles in de kleedruimte van het geslacht van de ouders.

15. DQueen

DQueen Niet meer actief

Dit!
    De kinderen kleed ik wel altijd om op het strand omdat die anders in hun zwembroek het halve strand mee te auto innemen. Zoon doet het zelf die wil dat ik dan met handdoek hem afscherm van publiek maar dochter kleed ik open en blood om die heeft nog geen schaamte dus dan doe ik daar niet moeilijk over.

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dit spreekt elkaar tegen niet? :rolleyes:

soovi en DQueen vinden dit leuk.
  17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee hoor, dat pontificaal sloeg op het bovenstukje, het handdoekje op het bikinibroekje. ;)

18. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    Echt waar? Ik doe dit altijd zo... nooit bij stilgestaan dat ik iets stoers deed:D
    Ik ben ook van de generatie waar topless heel gewoon was. Ik voel me er nu zelf niet prettig om urenlang topless te gaan zitten... maar gewoon omkleden ff bikini uit en bh aan hop-hop heb ik echt geen problemen mee. Als andere mensen zich storen aan blote borsten op het strand kijken ze maar even een andere kant op.
    En daarna een lange jurk erover en broekje verwisselen... mijn onderkant flashen gaat me dan wel weer net wat ver;)

DQueen vindt dit leuk.
  19. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik doe het dus ook altijd zo.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Haha, ik ben ook van die generatie hoor! Idd iedereen lag topless. (heb ik ook geschreven in het topless topic) maar dit had ik toch niet gedurfd, veel te bang dat het handdoekje zou loslaten en dat ik dan in mijn blote kont zou staan. :oops:;)

Deel Deze Pagina